vineri, 22 iunie 2012

Bestsellers Australia.

Aproape ca am strigat in gura mare "HA!" cand am vazut topul.Intelegeam daca era de la noi din Romania ,dar nu din Australia.In orice caz se pare ca seria Bloodlines a urcat pe primele doua locuri!Si chiar merita. Recent am citit  The Golden Lily ,si credeti-ma ca merita din plin locul 1.Ei,bine,acesta este un top 5 al vanzarilor,but who cares?Black Dawn ,cartea care a fost atatea saptamani pe locul 1 acum se afla pe 4 si este in scadere.Fanii Vampirii din Morganville nu sunt dezamagiti deoarece stim cu toti ca Rachel Caine o sa ne lase fara cuvinte cu urmatoarea carte!Cel putin asta cred eu.Inca nu am citit Black Dawn..so i don't know. Sunt curioasa cum este The Fault in Our Stars..anyone?E pe lista de "to-read" si poate o sa imi fac timp intr-un final sa o citesc.Pana atunci...topul este:

4 comentarii:

Rose ღ spunea...

Abia astept sa apara Bloodlines si la noi :X

Blacky spunea...

Sper sa se intample asta cat mai curand. Ar fi super!

Papy spunea...

Tfios este o carte super si emotionanta:) Protagonisti sunt foarte sarcastici si amuzanti. Cu toate astea, te previn ca s-ar putea sa versi cateva lacrimi:(

Blacky spunea...

Nu cred ca ar fi prima carte,insa chiar sunt curioasa sa aflu despre ce este vorba in ea.Cand o sa am timp o sa o citesc 100%.