sâmbătă, 23 iunie 2012

Amazon Kindle.

Recent mi-am descarcat aplicatia kindle de pe site-ul Amazon ca sa pot sa imi iau carti in format electronic.Nu stiu ce sa spun.Am observat ca sunt multe gratuite si m-am gandit ca nu ar strica.Deja am 24 de carti pe kindle si inca mai caut.Majoritatea care le primesc de la autori sunt format electronic,asa ca mereu cer versiunea kindle.
Stiu ca nu toata lumea este de acord cu acest gen de lectura.Este greu sa citesc pe calculator,dar ce altceva as putea sa fac.Nu am rabdare sa astept pana apar cartile la noi in tara,mai ales cand vad ca majoritatea descrierilor pe care le gasesc pe GoodReads sunt atat de tentante..

Aplicatia Kindle este gratuita si o puteti descarca de aici: Amazon Kindle.
Si va recomand sa va descarcati The Vincent Boys-e gratuit.Nu stiu pentru cate zile,insa daca va grabiti acum puteti descarca cartea!Gasiti recenzia mea pe blog-The Vincent Boys.

Kindle Amazon este foarte usor de folosit si chiar foarte covenabil.Nu este necesar sa descarcati doar cartile de pe amazon,puteti folosi orice alt site.

4 comentarii:

ank_adaus spunea...

super..acum o descarc si eu! multumesc pt pont :)

Blacky spunea...

Cu placere!Chiar este convenabil,si m-am gandit sa postez aici pe blog.Pe parcurs o sa mai postez pe pagina de facebook cartile care pot fi descarcat gratuit de pe site.

ank_adaus spunea...

pot sa preiau informatia ta:) pe un alt blog fantasy books ?
mi se pare foarte tare, descarc aplicatia si download tot ce este 0.00 $ !

Blacky spunea...

Sigur!Chiar mi se pare ceva ce ar trebui sa afle toata lumea,de asta am postat pe blog.:)