marți, 8 mai 2012

Ziua M.V:Shane,Claire,Eve si Michael.Morganville Characters.O scurta parere.

Shane,Claire,Eve si Michael sunt personajele mele preferate din seria Vampirii din Morganville.Mai sus gasiti o poza cu cei patru.Scena este din volumul 12,Black Dawn.Volum care a aparut recent in strainatate.
La noi au aparut primele 7 volume la editura Leda.
Din fericire mie imi mai lipsesc doar doua volume si atunci le am pe toate de la Leda,si da sunt foarte bucuroasa deoarece Vampirii din Morganville este seria mia preferata.Bineinteles,nu se compara cu Academia Vampirilor care va ramane intodeauna pe locul intai,insa locul doi il ocupa fara alte comentarii.
Rachel Caine este o autoare care a creat o lume total diferita.Fiecare autor scrie in felul lui si de asta stim cu toti,insa Rachel ma cucerit din prima secunda cu felul ei de a scrie.Desi recunosc ca am avut indoieli la inceput ,acestea au disparut in clipa in care am citit primul volum-Casa de Sticla.Ma intreb uneori cum ar fi fost daca cartile ar fi fost scrise la persoana I,insa ma gandesc ca daca era asa nu ar fi avut acelasi farmec.Cred ca este singura serie care nu ma deranjeaza ca este scrisa la persoana a III a.Toate scenele ,replicile au fost scrise intr-un fel unic.Mi-a placut mult cum au evoluat personajele,cum s-au schimbat atat ei cat si relatiile lor.La inceput nu m-am asteptat niciodata ca Shane sa fie cu Claire,sau Michael cu Eve.Mi s-a parut un lucru ciudat,dar uite ca totul a evoluat in ceva extraordinar.In fiecare volum am facut cunostinta cu alte personaje,dar toata actiunea se invarte in jurul celor patru prieteni.Ma bucur ca am aflat despre Vampirii din Morganville,si ma bucur ca seria a aparut la noi in tara ,desi mai sunt destule volume care mai trebuie publicate.Dar se va intampla treptat.Pana atunci va recomand sa cititi cartile!


O sa revin in alta zi cu o postare in care o sa scriu ce actori mi-ar placea sa joace rolurile din Vampirii din Morganville daca ar fi sa se faca film.

Niciun comentariu: