marți, 8 mai 2012

Ziua M.V:Rachel Caine.

Daca ati citit seria Vampirii din Morganville atunci stiti cine este Rachel Caine si despre ce sunt cartile ei.In primul rand pot sa spun faptul ca am citit 11 volume din  seria Vampirii din Morganville,insa la noi in tara au aparut pana acum doar primele 7.Parerea mea despre aceasta serie este una foarte buna,de aceea se afla pe lista de serii preferate.
Daca nu ati citit inca nici o carte ,va recomand sa o faceti!
Claire,Michael,Shane,Eve si toate celelalte personaje va vor ajuta sa descoperiti o noua lume in care vampirii si oamenii incerc sa traiesc impreuna..desi vampirii au mai multa putere..
In fine...pentru a afla mai multe detalii despre aceasta serie CITITI CARTILE..nu o sa regretati!

Info despre autoare.
Rachel Caine, pe adevăratul ei nume Roxanne Longstreet Conrad, este o autoare americană de SF, fantasy, suspans şi horror, care publică din 1991 sub mai multe pseudonime. Pe lângă seria Vampirii din Morganville, Rachel Caine este autoarea şi a popularei serii Weather Warden, care cuprinde Ill Wind, Heat Stroke, Chill Factor, Windfall, Firestorm, Thin Air, Gale Force, Cape Storm şi Total Eclipse. Sub pseudonimul Julia Fortune publică romane tie-in, după producţii cinematografice sau TV de succes, cum ar fi Sacrifice Moon (Stargate SG-1), 2004. Rachel şi soţul ei, artistul iluzionist R. Cat Conrad, locuiesc în Texas, împreună cu iguanele lor, Popeye şi Darwin, cu un mali uromastyx numit (cât se poate de adecvat) O’Malley şi cu o ţestoasă-leopard botezată Shelley (după poet, fireşte). 

Rachel mai a publicat si alte carti,insa cu alt nume:Roxanne Longstreet,Roxanne Conrad,Julie Fortune,Ian Hammell.










Surse:Leda.
         Goodreads.

2 comentarii:

giorgiana spunea...

trebuie s-o iubim fiindca ne-a daruit seria asta....mie imi place foarte mult

Blacky spunea...

Eu ador seria.Sunt bucuroasa ca am avut ocazia sa o citesc,chiar daca la inceput am avut indoieli.Chiar merita.