marți, 8 mai 2012

Ziua M.V:Da,e Marti.Da,e ziua Vampirii din Morganville pe blog!

Deoarece sunt inebunita dupa seria Vampirii din Morganville m-am gandit sa dedic ziua de 8.05.2012 acestei serii.Citate,poze si tot felul de lucruri care sa aiba legatura cu aceasta serie.Ziua va incepe cu date despre autoare si se va incheia cu parerea mea despre cum mi se pare lumea creata de Rachel Caine.
S-ar putea sa fie de doua ori postarea,una mai scurta,una mai lunga.Cea lunga va fi ultima bineinteles.
Sunt atatia oamenii care adora personajele lui Rachel Caine.Daca pentru mine a fost greu sa ignor aceasta serie,ma intreb oare unii cum reusesc?Nu mai conteaza asta atata timp cat veti fi atenti la postarile de pe blogul meu.Da,este ziua Vampirii din Morganville pe blogul meu si sper ca o sa va placa ce surprize va asteapta!

Niciun comentariu: