duminică, 20 mai 2012

O mica intarziere... + castigatoarele concursului ebooks 2!

Pentru cei care sunt din Timisoara am o intrebare:Ati fost la concertul Zu?Eu da!Am fost o nebunie totala ,dar a meritat.Chiar nu ma asteptam sa vina atata lume.Din fericire am reusit sa ajung in fata la scena.I-am vazut pe toti artisti care au cantat,si am ras atunci cand Buzdugan si Morar au facut glume.Da,a fost super!Si nu regret deloc ca m-am dus.Desi ieri m-am plans toata ziua ca ma dureau picioarele,doar cand imi aminteam de vineri seara  si durerea disparea.Poate exagerez insa asta este adevarul.A fost cel mai tare karaoke la care am participat vreodata!Forta Zu!
Uitati dovada:



Acum ca am stabilit faptul ca practic vineri mi-am facut de cap..asta sa spunem ca a fost felul meu de a sarbatori ca mai am un pic si termin liceul-sper sa iau bacul :D- apoi ce o fi o fi.Dar,hei!Chiar este o bucurie mare pentru mine.M-am saturat de atatea teste,teze si profesorii care imi fac capul calendar ...Ei,bine,a trecut timpul foarte repede.

**
Acum cum am scris si pe pagina de Facebook a blogului ieri nu am avut cum sa postez castigatoarele la concursul ebooks 2.S-au inscris fix 4 ,asa ca cele patru persoane vor primi azi carti in format electronic.Fiecare s-a inscris,insa eu aleg care pachete vi le dau!Asa ca fiti pe faza ca azi veti primi cate un mail cu carti!

Trebuie sa mentionez faptul ca nu stiu ce s-a intamplat cu cartile de la pachetul trei-cele doua volume din seria Darkness Rising de Kelley Armstrong,cred ca le-am sters din greseala saptamana asta sau habar nu am .Dar vestea cea mare este ca voi inlocui seria Darkness Rising cu Delirium de Lauren Oliver.Delirium si Pandemonium sunt doua carti absolut superbe care trebuie sa le cititi.Veti afla cum ar fi sa traiti intr-o lume in care iubirea este o boala.

*
Si acum castigatoarele sunt...

monika.love96 - a castigat Pachetul Surpriza!
alexa ioana - a castigat primul pachet!
handmade lorecris - a castigat Pachetul Doi!
jacqlineveve -a castigat Pachetul Trei!

Felicitari!Astazi o sa va trimit la fiecare cate un mail cu cartile!

7 comentarii:

handmade lorecris spunea...

Felicitari si celorlalte castigatoare!
astept cu nerabdare premiul!
chiar mi-ar fi placut sa citesc The Calling.
sunt fan Kelley Armstrong, iar vol 1 l-am devorat in cateva zile.

Blacky spunea...

Imi cer scuze din nou.Am cautat cartile pe calculator si nu le-am gasit nici cum.Habar nu am ce am facut cu cele doua volume.

Blacky spunea...

Va rog sa imi spuneti daca ati primit mail-ul!Ca sa stiu.

handmade lorecris spunea...

eu am primit! multumesc!
o zi buna si astept si alte concursuri :)

Blacky spunea...

Lectura Placuta!Si in curand o sa fac alte concursuri cu carti in format electronic!:)

alexa ioana spunea...

si eu am primit cartile:)
merci mult:*

Blacky spunea...

Felicitari inca o data!