joi, 31 mai 2012

Nou in biblioteca mea..

As putea sa spun ca pentru mine oficial s-a terminat scoala,insa mai am atestatul apoi bacul.Dar timpul trece ,asa ca nu imi fac probleme.
Astazi am fost la scoala pentru festivitatea de predare a cheii.A fost nebunie!Am cantat Gaudeamus,apoi am plans cand ne-am amintit cum am intrat prima oara in clasa noastra in a 9-a.Au trecut patru ani.Patru ani care mi i-am petrecut cu 20 de persoane + profesori.Trebuie sa recunosc ca nu m-am inteles bine cu toti,dar totul e bine cand se termina cu bine.Si acum o sa pun poze cu noile mele achizitii + primele pagini!

Saptamana trecuta mi-am cumparat urmatoarele carti:

Paradisul pierdut de John Milton.

Impreuna cu revista Bravo mi-am cumparat Micutele Mincinoase si Secretele lor:Secretul lui Emily




Am profitat de ocazie ca au prelungit termenul de precomandare si mi-am luat Spulbera-ma de Tahereh Mafi!Vaiiii!Multumesc ca ati facut asta!<3




Si astazi mi-am cumparat revista Bravo Girl si cartea Fantomele Ne Stiu Toate Secretele.

2 comentarii:

Simona Husaru spunea...

Frumoase achizitii :D Si eu am luat Spulbera-ma si Fantomele ne stiu toate secretele! Imi place ideea cu poza la prima pagina a cartii :D De multe ori ma intreb cum arata in interior unele carti.

Blacky spunea...

M-am gandit sa fac ceva original.Idea de a posta si prima pagina mi-a venit abia in momentul in care am facut pozele.