miercuri, 9 mai 2012

Nou in biblioteca mea.

Am mai facut si eu rost de cateva carti.Nu sunt multe,insa eu sunt bucuroasa si asta este tot ce conteaza!
***
De mult timp a m vrut sa fac rost de seria Jumper de Steven Gould,si am avut noroc!Saptamana trecut am cumparat ambele volume de la targul de carti,la un super pret.
Seria a aparut la Editura Nemira.

**
Cartea Cele Tre1spr3zece Motive am castigat-o la un concurs pe blogul  My Bookish World.
*
Si de la Libraria Online Libris am primit cartea Legaminte pentru recenzie!

2 comentarii:

Anny spunea...

Hehe nici nu stiam ca Jumper face parte dintr-o serie. Doar 2 carti sunt? :-/
Despre Cele Tre1spr3zece Motive am auzit numai cuvinte de lauda. Cred ca o sa o citesc si eu...anul asta sper :))

Sa le citesti pe toate cu placere!

Blacky spunea...

Da.In seria Jumper sunt doar doua carti.Inca nu m-am apucat de primul volum,dar am vazut filmul si mi-a placut foarte mult.Sunt curioasa daca si cartile sunt bune.
Despre Cele Tre1spr3zece Motive pot sa spun ca am inceput sa o citesc si pana acum e destul de interesanta.Probabil o sa pun recenzia pe blog.

Si multumesc!:)