luni, 21 mai 2012

Despre Delirium de Lauren Oliver.



Momentan recitesc cartea Delirium de Lauren Oliver.Cate putin in fiecare zi cand am timp,dar pana la urma o sa o termin.Ma gandeam ca dupa ce o sa o termin si o sa fac recenzia,o sa fac si un concurs cu cartea in format electronic.Am incercat de cateva ori sa fac recenzia la aceasta carte dupa ce am terminat-o prima oara,insa am decis sa mai astept.Si am facut bine!Acum am carte -print,nu ebook- si o pot reciti fara nici o problema.Yey!Da.Tot ce vreau acum e sa fac rost si de Pandemonium-volumul 2-,dar mai e timp.Poate pana atunci sau poate chiar mai repede Delirium o sa apara la vreo editura de la noi din Ro.
Pana acum pot sa spun ca Delirium este una dintre cartile mele preferate si sunt extrem de fericita ca am avut norocul sa o castig la un concurs de pe un blog din strainatate.Si chiar merita.Este absolut superba!Pe scurt as putea sa spun ca este vorba despre o lume in care oamenii cred ca iubirea este o boala.Nu cred ca as putea sa traiesc intr-o asemenea lume.In orice caz..aceasta nu este recenzia oficiala.Doar un anunt in care va spun ca o data cu recenzia oficiala o sa fac si un concurs cu primul volum in format electronic.Eu ador cartea,si sunt sigura ca si voua o sa va placa!Daca doriti sa aflat mai repede despre ce este vorba intrati pe site-ul Librarie Online Libris sau The Book Despository si cumparati-o!Va recomand sa o faceti si nu o sa regretati.

Niciun comentariu: