joi, 31 mai 2012

Da.Da.DA!Seria Lux in Romania!

In continuare primim doar vesti bune de la editura noastra preferata!Sunt 100% sigura ca editura Leda este pe primul loc in topul tuturor.De ce?Pentru ca ne publica cartile preferate!Multumim!
Autoarea Jennifer L. Armentrout a anuntat pe blogul ei ca Obsidian si Onyx(apare in data de 14 August in strainatate) au fost cumparate de editura Leda.Ceea ce inseamna ca fanii Obsidian vor avea sansa sa adauge in biblioteca lor aceasta serie in romana.Eu ma bucur enorm de mult,deoarece ador cartea Obsidian,si abia astept sa o am in biblioteca mea.

I have some more foreign rights news to share with you guys. Yay!
Obsidian has sold to Konyvmolykepzo Kiado Kft in Hungary. Aliens a győzelemhez!
Obsidian and Onyx has sold to Leda in Romania. Străinii pentru victorie!
Expected publication will most likely be sometime in 2013. 




Mai sus gasiti ceea ce a scris autoarea pe blogul ei.Vesti bune,nu?Pai cand este editura Leda implicata,mereu sunt vesti bune!

De cand am aflat ca Obsidian o sa apara la noi in tara am dansat de fericire si am zbierat ca nebuna.Avand in vedere ca am o parere foarte buna despre Obsidian si cred ca autoarea este geniala am motive bune sa zbier si sa dansez.Sper ca si seria Covenant sa apara la noi deoarece tot ce scrie Jennifer L. Armentrout este GENIAL.


Daca doriti sa cititi recenzia mea: Obsidian.
 Va recomand sa cititi cartile scrise de Jennifer L. Armentrout.Nu veti regreta!

Niciun comentariu: