marți, 1 mai 2012

Concursuri cu ebooks in viitor...



Nu stiu cati dintre voi citit si carti in format electronic,insa o sa fac o mica incercare cu acest concurs.
Am mai scris o data pe blog ca eu nu prea am rabdare sa astept sa apara cartile deoarece stiu ca este posibil ca ele sa nu fie publicate si la noi in tara lucru care este mare pacat.Sunt o gramada de carti care sunt incredibil de faine si ar merita sa existe in biblioteca fiecarei persoane din Romania.Cartile in format electronic sunt foarte usor de gasit pe internet,insa problema este cu statul in fata calculatorului si sansa de ati strica ochi.Ei,bine,majoritatea bloggerilor din strainatate citesc si carti in format electronic.Ei le primesc de la tot felul de site online sau chiar de la autori care le ofera posibiliatea de a le citi inainte.Si mie mi-a place sa primesc asa...dar nu mai conteaza,tot fac rost de ele.
M-am gandit sa fac mai multe concursuri cu carti in format electronic pe care le am in acest moment pe calculator.Nu va fi concurs fulger,ci acesta va dura maxim 5-10 zile.
Vor fi mai multi castigatorii deoarece am destule carti,singura conditie este sa fiti dispusi sa le cititi in engleza.
Cartile in format electronic sunt destul de populare in prezent si oamenii chiar nu se plang de asta,doar ca majoritatea le cumpara.Da,intr-un fel nu este corect din cauza ca majoritatea le descarcam de pe internet,in loc sa le cumparam in print cum ar trebui.Dar cum sa faci asta daca cartea pe care iti doresti sa o citesti nu a aparut la tine in tara sau nu ai posibilitatea sa o cumperi din strainatate?Ei,bine aici apelezi la ebooks sau astepti pana cand vei afla daca va fi sau nu publicata in tara...Eu nu pot sa astept.Pana acum am citit o gramada de ebooks si nu regret deloc.
*****
In curand concurs cu urmatoarele carti in format electronic:
-The Immortal Rules de Julie Kagawa.
-Seria Charley Davidson de Darynda Jones.
-Catching Jordan de Miranda Kenneally.
-Seria Darkness Rising de Kelley Armstrong.
-Anna Dressed in Blood de Kendare Blake.
-Eternal Starling de Angela Corbett.
-A temptation of Angels de Michelle Zink.
-Cinder de Marissa Meyer.
si multe altele...Majoritatea din acestea sunt must-read pe care sunt sigura ca o sa le adorati!
Concursurile vor incepe din data de 5.05.2012.

2 comentarii:

Pop Andreea spunea...

Numai Catching Jordan, Anna Dressed in Blood, A temptation of Angeles si Darkness Rising nu le am. Restul, cum ai zis si tu, in format electronic, asteptand sa fie citite. Abia acum am terminat primul volum din Charley Davidson tot de pe internet luata, dar am citit-o cu viteza melcului, in secvente... m-am apucat de ea sambata si abia azi am terminat-o!!! prefer varianta pe hartie, dar, nah, nu astept eu pana apar in Romania, mai ales ca nu am certitudinea ca o sa para macar... Dar timpul nu creste in copaci, asa ca fiecare volum isi ia un numar si asteapta la coada :)

Blacky spunea...

Si eu prefer varianta de hartie,insa cum nu am posibilitatea sa le cumpar din strainatate sau nu au aparut la noi in tara,ma multumesc si cu ebooks.Le citesc mai greu,dar ma bucur ca am aceasta sansa si nu ma plang.Dar treptat observ ca acele carti care le-am citit in format electronic sunt programate sa apara si la noi.Imi place sa le citesc si in RO si in Eng,asa imi dau seama de diferentele care se produc dupa traducere.M-am obisnuit asa..
Momentan am programa primul concurs si nu vor fi cele scrise de tine,Andreea.Dar probabil din 12..o sa vad eu cum fac.