marți, 22 mai 2012

Concurs ebooks(#3)

Am decis sa continui sa fac concursuri cu carti in format electronic chiar daca nu se inscriu multe persoane.Conditiile sunt usoare ,sau cel putin asa cred eu.In orice caz nu se vor schimba deloc.De data asta va fi doar un singur castigator care va primi 3 carti in format electronic.

****
1.Catching Jordan de Miranda Kenneally.




2.Everneath de Brodi Ashton.




3.Above de Leah Bobet.


***



Trebuie sa recunosc ca am citit doar Catching Jordan si Everneath,si planuiesc in curand sa ma apuc de Above.Dar uite ca nu prea am timp.
Concursurile vor continua in functie de cate ebooks o sa mai fac rost.Momentan am destule,insa majoritatea deja le-am pus ca premii la primele concursuri.Cred ca pana la urma o sa incep sa fac recenzie+concurs si tot asa.Va fi distractiv,dar pana atunci sper ca o sa va inscrieti la acesta!

**
Ca sa castigati cartile de mai sus tot ce trebuie sa faceti este sa:
1.Sa urmariti blogul prin Gfc si Networked Blogs.
2.Sa dati like paginii de Facebook : Magic World Of Books.
3.Sa raspanditi vestea pe: Facebook,Blog,Twitter(pentru fiecare primiti cate 2 puncte in plus)
4.Sa lasati comentariu la oricare recenzie de pe blog.
  5.Sa lasati un comentariu in care sa scrieti tot ce am cerut mai sus + Numele si Prenumele,Email la care sa va pot contacta .

  Concurs incepe in data de 22.05.2012 si se termina in 30 .05.2012,zi in care voi da startul la alt concurs cu ebooks!

4 comentarii:

handmade lorecris spunea...

gfg: Cristina Borcan
NB: Cris Cristina
fb: Cris Cristina
share: http://www.facebook.com/cris.cristina.752/posts/388923154493015

email: borcan.cristina@gmail.com
am comentat la recenzia cele 13 motive.

Lorely spunea...

GFC: LoReLy
NB: Lorely
Fb: Lorely Fly
Link Fb: http://www.facebook.com/lorely.fly/posts/175030102625989

E-mail: birou.recrutare@gmail.com
Comentariu la recenzia: Jocul Minciunii-Sara Shepard.

Iulya Elena spunea...

GFC:Iulya Elena
NB:Iulya
Fb:Iulia Neagoe
link:http://www.facebook.com/iulia.neagoe.9
e-mail:iuly_ely_2009@yahoo.com
Comentariu la recenzie:Nu plange sub clar de luna

Emily's Madness:) spunea...

Nume: Monea Simina
Email: zipysmadness@gmail.com
Gfc: Emily's Madness:)
Facebook: Monea Zipy
NB: Monea Zipy
Comentariu la recenzia: Obsidian