sâmbătă, 5 mai 2012

Concurs ebooks(#1)

Astazi dau statul la primul Concurs Ebooks!
Poate ca nu este cine stie ce ,dar sunt sigura ca premiile chiar daca nu sunt print,o sa fie pe placul vostru.
Pentru inceput m-am gandit sa fie ceva mai simplu ...Asa ca fiti atenti.
*****
La primul concurs vor fi doi castigatorii a cate maxim 5 carti in format electronic.In functie de cati se vor inscrie acum asa voi mai adauga la urmatorul concurs mai multe carti.Nu este greu si o sa incerc sa fac cat mai usor posibil deoarece este vorba despre ebboks,si nu print.Dupa cum ati vazut nu am sponsorizari asa ca fac si eu ce pot...
****
Ce puteti castiga la acest concurs...
--------------
Cei doi castigatorii vor putea sa isi aleaga din cartile de mai jos cate 5 carti care vor ei.Mai jos gasiti 10 carti in format electronic pe care am considerat ca e mai bine sa le pun deoarece nu fac parte din serii sau daca fac sunt primele volume.





Ca sa castigati 5 dintre ebook-urile de mai sus tot ce trebuie sa faceti este:
1.Sa urmariti blogul prin Gfc si Networked Blogs.
2.Sa dati like paginii de Facebook : Magic World Of Books.
3.Sa raspanditi vestea pe: Facebook,Blog,Twitter(pentru fiecare primiti cate 2 puncte in plus)
4.Sa lasati comentariu la oricare recenzie de pe blog.
5.Sa lasati un comentariu in care sa scrieti tot ce am cerut mai sus + Numele si Prenumele,Email la care sa va pot contacta si raspunsul la intrebarile urmatoare: Care este editura voastra preferata?Care sunt cartile voastre preferate?


Concurs incepe in data de 5.05.2012 si se termina in 12.05.2012,zi in care voi da startul la alt concurs cu ebooks!

5 comentarii:

Doyni spunea...

GFC: andricidoina
FB: Andrici Doina Elena
Share: http://www.facebook.com/andrici.doinaelena/posts/231641693607995
Nume: Andrici Doina - Elena
Email: andricidoina@yahoo.com
Raspuns: Nu am o editura preferata, iar cartile preferate sunt "Matase frantuzeasca" si "Imaginea din oglinda" de Sandra Brown.

Pop Andreea spunea...

Nume, GFC si Facebook: Pop Andreea
Email: andrepop98@yahoo.com
Share FB: http://www.facebook.com/andrepop98/posts/227480300694815
Share Twitter: https://twitter.com/#!/andrepop98/status/199611975007870976
Editura mea preferata e Leda, bineinteles :) Iar seria mea preferata e Fifty Shades of Grey :X
Am comentat la recenzia de la Shatter Me.
Frumos concurs!

jacqlineveve spunea...

Niculie Andreea-Daniela
GFC: jacqlineveve
Email: jacqline_veve@yahoo.com
Networked Blogs + Fb: Jacqline Veve

Twitter: https://twitter.com/#!/Jacqlineve/status/200332719614468098
Blog: http://jacqlineveve.blogspot.com/2012/05/concurs-ebooks.html
Am comentat la recenzia Umbra noptii

Editura mea preferata este Leda :D
Cartea mea preferata este Divergent de Veronica Roth

monika.love96 spunea...

Nume: Troie Monica Alexandra
GFC: monika.love96
Networked Blogs: Alexandra Monika
Facebook: Alexandra Monika
Mail: monica_rebela28@yahoo.com

Post pe facebook: https://www.facebook.com/#!/alexandra.monika.7/posts/437694252926481
Am comentat la recenzia de la Academia Vampirilor.
Editura mea preferata este Leda!! De ce? Pentru ca are cele mai tari carti! Cartile mele preferate sunt multe, dar o sa zic totusi cateva: Academia Vampirilor, Jurnalele Vampirilor, Micutele Mincinoase, Naluca si Naucul, Eve, Fior, etc, etc.

Simona Husaru spunea...

Husaru Simona
mail: pixiie_dust(at)yahoo(dot)com

GFC+Networked Blogs+Like FB: Simona Husaru
Share: http://www.facebook.com/magic.buterfly/posts/275094599254123
Am comentat la recenzia pt Divergent.

Succes tuturor! :D Frumoase cartile.