marți, 1 mai 2012

Concurs ebooks(#0.5)

Nu m-am putut abtine sa fac primul concurs care va da startul concursurilor cu ebooks.De data asta va fi ceva simplu si o sa fie doar un singur castigator.Pentru cei care sunt fanii seria Jurnalele Vampirilor sau a lui Stefan Salvatore mai precis,m-am gandit ca poate sunteti interesati sa castigati seria Jurnalele lui Stefan in engleza in format electronic!Stiu ca deja a aparut la Editura Leda primele trei volum,si ati avut sansa sa le cumparat la un super pret impreuna cu revista Bravo,insa eu va ofer sansa sa aveti si volumul 4 chiar daca nu este print.




La inceput m-am gandit sa pun doar volumul 4 ,dar mi s-a parut ca nu este corect.Asa ca...Jurnalele lui Stefan ,cele patru volume in format electronic le puteti castiga doar daca respectati urmatoarele conditii:

1.Sa urmariti blogul prin Gfc si Networked Blogs.
2.Sa dati like paginii de Facebook : Magic World Of Books.
3.Sa raspanditi vestea pe: Facebook,Blog,Twitter(pentru fiecare primiti cate 2 puncte in plus)
4.Sa lasati comentariu la oricare recenzie de pe blog.
 5.Sa lasati un comentariu in care sa scrieti tot ce am cerut mai sus + Numele si Prenumele,Email la care sa va pot contacta.

Concursul incepe azi 01.05.2012 si se termina in data de 05.05.2012 ,zi in care o sa dau startul unui alt concurs cu ebooks...

Un comentariu:

Pop Andreea spunea...

Frumos concurs!
Nume: Pop Andreea
Email: andrepop98@yahoo.com
Urmaresc blogul prin GFC si Networked Blogs cu numele Pop Andreea si cu acelasi nume am dat like pe Facebook.
Am raspandit vestea pe:
1. Twitter: https://twitter.com/#!/andrepop98/status/197315771804811264
2. Facebook:
http://www.facebook.com/#!/andrepop98/posts/220788628036086
3. Blog (desi e destul de inactiv, merge): http://andrepop98.wordpress.com/2012/05/01/concurs-ebooks-jurnalele-vampirilor/
Am dat comm la recenzia cartii My Soul To Take de Rachel Vincent :D

Mersi pt concurs!