duminică, 13 mai 2012

The Avengers.Genial!Epic!

Filmul pe care l-am asteptat cu nerabdare a fost asa cum ma asteptam!Incredibil.Genial si lista continua.
Cel mai tare film pe care l-am vazut in acest an.Nu m-am gandit ca o sa imi placa asa de mult,dar uite ca m-a lasat fara cuvinte.Actiune si comedie.Eroii mei preferati la un loc.Ce altceva mai imi trebuie?Recunosc ca mereu m-am intrebat daca o sa fie fain sau nu.A fost absolut genial!Un film care merita un 10 curat din partea mea.
Mi-a placut foarte mult si as fi in stare sa il revad de o mie de ori.De ce?Pentru ca am avut parte de:replici amuzante si actiune multa.Au fost scene in care am ras atat de mult incat mi-au dat lacrimile.Responsabili sunt:Hulk(Mark Ruffalo) si Tony Stark / Iron Man(Robert Downey Jr.).Cred a este cel mai reusit film de pana acum.Am vazut filmele despre:Hulk,Iron Man si Thor.Cand am aflat despre The Avengers,mi-am spus"Sigur o sa fie foarte tare filmul."Asa in cazul in care nu stricau totul.Dar nu au facut-o!Am vazut pe site doar pareri bune.Si asta este tot ce conteaza.Va recomanda sa il vizionati cat mai curand si atunci o sa imi dati dreptate cand spun ca este Genial!Mai jos gasiti cu postere, trailer-ul de la film + o scena cu lupta dintre Hulk si Loki.Cea mai amuzanta scena,dupa parerea mea.Dovedeste ca desi Loki e zeu,Hulk e mai tare!
Postere.
Postere cu personajele.


Trailer.

Si acum ca tot am scris mai sus de lupta EPICA dintre Hulk si Loki,mai jos o sa gasiti scena.Va spun de acum ca dupa ce o sa vedeti ce se intampla o sa va doriti sa vedeti filmul cat mai repede.Imi cer scuze ,insa nu am gasit un video in care sa se vada bine,dar e diferit.

2 comentarii:

Maria spunea...

Și mie mi-a plăcut muuult filmul! :D Iar scena în care Hulk l-a bătut pe Loki a fost absolut genială!! :))

Blacky spunea...

Am ras foarte mult,si dupa ce s-a terminat filmul tot imi aminteam.Oricum au fost multe faze amuzante,dar cea cu Loki a fost cea mai tare.