duminică, 13 mai 2012

And when i think about tomorrow...



Am ales acest titlul deoarece atunci cand ma gandesc la ziua de maine tot ce imi vine in cap este:Multe ore care ma vor scoate din sarite.Ore precum:matematica,fizica si altele.Care este Leacul?Ei ,bine raspunsul este simplu:Carti!Care nu au legatura cu scoala,bineinteles.
Singura mea scapare este atunci cand iau cartea in mana si citesc.Asa uit ca se apropie bacul,ca profesorii imi fac zile amare si ca exista atata tampenie in lumea asta.Dar daca nu existau cartile?Din fericire exista si pentru asta sunt recunoscatoare!2 ani au trecut de cand m-am apucat de citit carti .2 ani in care m-am bucurat de faptul ca exista ceva care ma poate ajuta sa uit de toate probleme de pe capul meu.2 ani in care am facut cunostiinta cu personaje care desi mi-ar fi placut sa le gasesc in viata reala,sunt bucuroasa ca am avut sansa sa le cunosc in carti.Cu ajutorul cartilor am descoperit locuri pe care nu mi le-am imaginat niciodata.Scene care m-au ajutat sa imi dau seama cat de importanta este viata si mai ales ca trebuie sa te bucuri de ziua de astazi ca si cum ar fi ultima.Insa felul meu de a ma distra este citind o carte.Da,poate vi se pare un lucru ciudat faptul ca prefer sa citesc decat sa fac altceva.Dar cum as putea sa fac alte lucruri cand lumea din jurul meu refuza sa vada ce are in fata ochilor?Adevarul este ca nu imi pasa.Credeti ce vreti despre mine.Asa sunt eu si nu ma voi schimba.Realitatea este mai grea decat fictiunea.Zi de zi incerci sa faci lucruri care tu crezi ca sunt bune ,cand incolo lumea le vede in altfel si te critica in cel mai rau hal.Am invat sa ignor asta.Am invat sa raspund cu aceasi moneda in cazul in care este nevoie.Poate nu intelegeti de ce scriu toate astea.De ce tocmai acum.Am motivele mele pe care nu am de gand sa le scriu.Dar sunt sigura ca in mare parte veti intelege faptul ca imi place sa citesc.Imi place faptul ca cu fiecare carte pe care o gasesc aflu si mai multe lucruri care ma ajuta sa imi fac o alta parere despre lumea in care traiesc.Despre oamenii din jurul meu.Dar nu despre asta vorbesc.Ma refer cel mai mult la imaginatia bogata a autorilor care ne ofera sansa sa ne dam seama ca oricat de rea este viata in realitate ,cea pe care o creeaza ei este mai dura,plina de pericole la orice pas.Multa drama,comedie,actiune si aventura.Asta este ceea ce ne ofera un impuls de a incerca sa facem si mai multe lucruri in realitate.Nu pentru cei din jurul nostru,ci pentru noi.De multe ori cand citesc incerc sa ma gandesc cum ar fi daca as fi in pielea personajului sau ca ceea ce se intampla in momentul respectiv sa se intample fix in fata mea.E greu ,dar interesant.

Pun punct aici deoarece cred ca am scris multe abureli.Abureli pe care tin sa le postez din nu stiu care motiv.Dar in mare parte cred ca are legatura cu faptul ca majoritatea oamenilor din Romania refuza sa citeasca din cauza ca:1)Le poate strica reputatia devenind "tocilari".2)Sunt prea ocupati..cu ce?Cred ca cu toti stim ca sunt multe lucruri care iti pot ocupa timpul,insa iti poti face timp sa  citesti.3)Avem biblioteci,librarii si editurii destule ,insa nu se face destula publicitate.Doar online.La biblioteca se merge doar daca sunt obligatii.Iar Edituriile din Romania publica carti,iar cei care sunt interesati le cumpara si le fac recenzii online cu speranta ca poate asa vor reusi sa le atraga atentia celor neinteresati.Ei,bine,unii reusesc.Si eu acum 2 ani am zis ca nu o sa pun niciodata mana pe o carte,si uite ca situatia s-a schimbat..Si cam atat.Probabil sunt mai multe motive din care oamenii refuza...dar poate eu nu le stiu pe toate.

Mai pe scurt ceea ce incerc eu sa scriu este ca: Nu asculta ce spun cei din jurul tau.Fa ce vrei cu viata ta.Citeste.Canta.Danseaza.Scrie.Fa ce iti place,atata timp cat esti fericit/a.

Niciun comentariu: