luni, 2 aprilie 2012

Why?Because it's Monday!

Mai sunt exact 2(poate chiar mai putin)ore pana cand incepe o noua zi..Stiti doar ca o data ce este trecut de 00:00 incepe o noua zi,asa ca profit de cat mi-a mai ramas din aceasta zi ca sa scriu un pic la Why?Because it's Monday.
Am ales titlul Why?Because it's Monday din cauza ca in fiecare Luni gasesc cate ceva care ori ma scoate din sarite,ori imi place la nebunie.Ei,bine de data asta ziua de astazi nu a fost chiar asa de rea,asta doar daca nu iau in considerare cele doua ore de matematica,care nu mi-au placut deloc.Dar,hei,cui ii place matematica?Mie nu.Recunosc.O urasc!In fine sa trecem la partea buna a lucrurilor.
Cred ca a venit vremea sa mentionez cateva campanii de publicare de care ar trebuii sa stiti cu toti,dar si cateva noutati...
In curand o sa fac un mic concurs cu bookmarks de la doua autoare ,adica Nely Cab si Angela Corbett,carora tind sa le multumesc pentru ca au fost de acord sa imi trimita bookmarks.Thank you Nely and Angela!
Cred ca deja ati aflat despre campaniile de publicare a cartilor Eternal Starling de Angela Corbett si Creatura de Nely Cab.Daca nu aflati acum.In curand dupa ce termin de citit cartea Eternal Starling-am primit-o in format elecronic de la autoare-o sa postez recenzia ca sa va conving si pe voi sa va alaturati campaniei.
Daca doriti sa aflati mai multe despre aceasta campanie tot ce trebuie sa faceti este sa intrati pe blogul Walking on Letters.Va asigur ca nu o sa regretati.Eu am citit aproape toata cartea si tot ce pot sa va spun este ca o ador.
Campania pentru cartea Creatura o gasiti pe blogul Ratacitori in lumea cartilor,acolo gasiti un poll unde puteti vota Da sau Nu!Eu am votat da!
Inca o campanie de publicare este pe blogul Booktown Lover.Alex va asteapta sa participati la concurs ,dar si sa sustineti campania.Campania este pentru cartea  Pretty In Black de Rae Hachton.Descrierea este interesanta,asa ca ce ziceti?
Eu cred ca acestea sunt cele mai importante..Oh!Am uitat..Pe blogul Carti cu Colti aveti sansa sa intrati la o extragere  unde puteti castiga un lantisor cu gaita zeflemitoare.Ce trebuie sa faceti?Intrati si lasati un mesaj pe blogul editurii Leda precum ca vreti seriile Charley Davidson si Fifty Shades in Romania!Eu am facut asta!Voi ce mai asteptati?!
*****
Si ca sa nu inchei postarea asa simplu ,m-am gandit sa pun si o melodie care nu mi-o pot scoate din cap.Am invatat versurile,atat de mult imi place.

Niciun comentariu: