vineri, 6 aprilie 2012

Vineri + noutati!


*
Da!E vineri si oficial Vacanta!Hurray!
Saptamanile au trecut dupa parerea mea foarte repede.Sincera sa fiu nu imi vine sa cred!Ma bucur ca afara este frumos aproape in fiecare zi ceea ce imi ofera sansa de a sta in curte si sa citesc.M-am saturat sa stau inchisa intre patru pereti.Din fericire zilele astea am avut parte de mai multe surprize..despre carti vorbesc.Am scris deja intr-o postare ca mi-a ajuns in sfarsit Delirium de Lauren Oliver(refac recenzia dupa ce citesc cartea) si de la Libris am primit Umbra Noptii de Andrea Cremer.Se pare ca in aceste doua saptamani-de vacanta-o sa am ce sa citesc.In afara de cartile noi,am inceput sa recitesc cartile pe care le am in biblioteca si o sa le fac recenzii la toate.Sunt destule,dar ce mai conteaza?
**
Vreau sa va reamintesc faptul ca in curand o sa fac un concurs unde puteti castiga bookmarks si alte cateva lucruri de la doua autoare + e-books!Vreti sa stiti despre ce e-books vorbesc?O sa aflati la momentul potrivit.
***
Sper ca nu ati uitat de campania de publicarea a cartii Eternal Sterling de Angela Corbett!Daca nu stiti inca despe ce vorbesc intrati pe blogul Walking on Letters si o sa aflati!De asemenea puteti citi recenzia mea ca sa aflati ce parere am.Tot ce mai pot sa adaug este ca merita!
****
In curand recenzii noi la cartile urmatoare:
-Rafuiala de Kelley Armstrong.
-Umbra Noptii de Andrea Cremer.
-Delirium de Lauren Oliver.
-Predestinati de Josephine Angelini.
-Frenezia de Francesa Lia Block.
-Casa de Sticla de Rachel Caine .
-Jocurile Foamei de Suzanne Collins.
-Semnul de P.C Cast si Kristin Cast.
Si lista continua ,dar momentan nu o scriu pe toata,deoarece cartile de mai sus trebuie recitite apoi facuta recenzia.
*****
Ca sa nu inchei postarea cu recenziile m-am gandit sa va pun o melodie care mie imi place foarte mult.

Niciun comentariu: