sâmbătă, 28 aprilie 2012

Nebunia de sambata...+Chasing the sun.

Da!E deja Sambata si nu imi vine sa cred.Incet ,incet se apropie si bacul.
Daca stau bine si ma gandesc in saptamanile care urmeaza o sa fie nebunie totala.Dar ce sa fac.Probabil nu o sa mai am mult timp sa citesc,din cauza invatatului..de aceea o sa profit de aceste 4 zile!
Nu prea am multe de spus.Sunt constienta de faptul ca nu prea am mai postat pe blog,poate din an in paste..dar ,hei,incerc :)).Cel mai important lucru este ca in sfarsit a venit caldura!Ma saturasem de atatea zile urate.Din fericire asa nu o sa mai trebuiasca sa stau inchisa in camera ca sa citesc.Ma pot relaxa afara pe banca cu o carte buna...


*****
Cand am scris Chasing the Sun ma refeream la melodia de mai jos...si cu asta am pus punct acestei postari.:)

Niciun comentariu: