duminică, 1 aprilie 2012

Finally!The Immortal Rules ebook!

Desi mai este pana cand apare The Immortal Rules print-24 Aprilie 2012-am gasit deja in format electronic.
De unde?Ei,bine Netgalley sau Epubbud.
Sunt o mare fana a autoarei Julie Kagawa,si sincera sa fiu nu imi vine sa cred ca m gasit deja ebook.Nu imi pasa.Cred ca am mai mentionat deja ca daca nu pot sa fac rost de print,ma multumesc si cu ebook.Ei,bine de data asta chiar asa este.Deja de cateva luni-cred ca de anul trecut de cand am citit seria Iron Fey-sper ca o editura sa dea veste buna ca seria Iron Fey va fi publicata si la noi,dar nu am eu norocul asta.Asa ca singura mea sansa este de a le citi in format electronic.

Love it!
Descrierea carti si coperta sunt absolut superbe!Cum as putea refuza asa ceva?
De la zane la vampiri..Who cares?
Julie Kagawa este o autoare care nu isi dezamageste fanii niciodata!Ghiciti de ce!
La sfarsitul cartii The Immortal Rules se afla primul capitol din noua trilogie Iron Fey,primul volum fiind intitulat The Lost Prince.Daca ati citit Iron Fey atunci stiti cine e Ethan Chase ,nu?
Abia astept sa citesc cartea!
Ah,da ,si imediat cum recitesc seria Iron Fey o sa pun si recenzii..

Niciun comentariu: