miercuri, 4 aprilie 2012

Carti noi in biblioteca mea...

Dupa o zi obositoare in care am umblat prin Timisoara pentru pozele de album,am ajuns intr-un final acasa.Si ghiciti ce am gasit!Doua carti pe care mi le doream foarte mult.Una dintre ele a aparut recent la editura Litera,iar eu am primit-o de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Cartea se numeste Umbra Noptii si este primul volum din seria Nightshade de Andrea Cremer.
Bineinteles,am fost bucuroasa si  pentru aceasta carte,insa bucuria mai mare a fost cand am gasit-o pe a doua..hmm..am asteptat o luna si ceva ca sa o primesc din cauza unor probleme ,dar din fericire a ajuns si asta este tot ce conteaza.Despre ce carte vorbesc?Ei,bine, Delirium de Lauren Oliver!
Sunt o mare fana a autoarei Lauren Oliver si chiar imi doream foarte mult sa am cartea,si iata ca visul  meu s-a implinit!


Din fericire cartile se aduna si cum se apropie vacanta de Pasti am ce sa citesc.
In curand recenzie pentru Umbra Noptii,si refac recenzia pentru Delirium,dupa ce citesc cartile.
<3!

2 comentarii:

Krisz spunea...

Delirium ai luat-o de pe Libris ? O au si cu coperta asta, cumva? De mult timp imi doresc sa citesc cartea :X

Blacky spunea...

Nu.Delirium am castigat-o pe un blog din strainatate.Iti recomand sa citesti cartea,este foarte faina!