luni, 19 martie 2012

Why?Because it's Monday!

In ultimul timp nu prea am stiut ce sa mai postez.Cu recenziile stau in urma de tot..nu ma prea pricep sa scriu si de aceea prefer sa astept pana imi vine inspiratia.Ceea ce se intampla greu de tot.
***
Cred ca pana nu vad filmul Jocurile Foamei o sa fiu tot in aceasta stare-adica o sa ma gandesc tot timpul la film si la nimic altceva.Btw!Mai cateva zile-mai exact 4!Nu imi vine sa cred.Mergeti la Cinema sa il vedeti?Eu da!
Pentru cei care nu au citit cartile:Mai aveti timp!

(daca dati click pe poza gasiti o oferta pe care nu o puteti refuza!

Seria a fost publicata la editura Nemira: Jocurile Foamei.

Primul poster Romanesc Jocurile Foamei!
*****
Astazi am mai dansat din nou de fericire din cauza ca am gasit cateva e-book-uri ,carti care urmeaza sa fie publicate luna aceasta.Se pare ca unele persoane le-au primit mai devreme si s-au hotarata sa le faca o bucurie si celor care le asteapta nerabdatori.Cand am ajuns de la scoala primul lucru care l-am facut a fost sa verific acel site si....Ta da!
E-book.

Ador copertile si abia astept sa le citesc!
*Pure este al doilea volum din seria Covenant de Jennifer L. Armentrout.Trebuie sa cititi neaparat orice carte scrisa de Jennifer(Half-Blood si nuvela  Daimon(la Daimon am facut o scurta recenzie) sau Obsidian si nuvela Shadows. ).Tot ce pot sa spun ca Jennifer este geniala!Ador cum scrie si sper ca cele doua serii-Covenant si Lux-sa apara si la noi in tara anul acesta!
*Defiance este al treilea volum din seria Significance de Shelly Crane.Alta serie total diferita de ceea ce am citit pana acum.Nu are legatura cu vampirii,varcolaci si toate lucrurile supranaturale despre care am citit pana acum!Este vorba despre suflete-pereche,sau cel putin asa as putea sa explic!Superb.Doar atat pot sa spun.
*Cred ca recunoasteti coperta si numele autoarei deja.Aimee Carter este autoarea serie The Goddess Test.The Goddess Hunt este nuvela 1.5 din acesta serie.
*****
Daca doriti sa cititi carti care au legatura cu mitologia atunci va recomand seriile:Covenant si The Goddess Test.
*****
Se pare ca acest an va fi plin de surprize in continuare.Carti bune.Filme bune.
Ce altceva mai imi trebuie?Oh,da!Vacanta,bineinteles.

Niciun comentariu: