vineri, 23 martie 2012

Vineri.. + Bryan Rice feat Julie-Curtain Call.

Si pentru ca a mai trecut o saptamana ma gandeam sa mai postez cate ceva.
Da,azi e VINERI!Si inca o data da,azi e premierea filmului The Hunger Games.Din pacate nu am reusit sa imi cumpar bilete pentru astazi,dar nu este nici o problema.Mai am timp destul sa il vad,si bineinteles o sa fac tot posibilul sa il vad la Cinema.Nu acasa!Asta este practic o regula pe care refuz sa o incalc.
Nu sunt suparata din cauza,deoarece stiu ca tot o sa il vad..
Ieri(22.03)am auzit la radio o melodie pe care nu pot sa mi-o scot din cap nici cum.Se numeste Curtain Call.Pur si simplu o ador!
Bryan Rice feat Julie-Curtain Call.
Nu pot sa spun ce anume mi-a placut cel mai mult.Poate versurile,poate ..In orice caz astazi am ascultat-o toata ziua,si chiar in momentul acesta inca mai canta.<3.
E Vineri!Nu imi vine sa cred ca a mai trecut inca o saptamana.Pastele se apropie rapid,la fel si vacanta pe care o asteptam nerabdatori.Sau cel putin eu o astept.

Niciun comentariu: