joi, 22 martie 2012

O zi frumoasa...



Se pare ca in sfarsit avem si noi parte dupa atata frig de zile calduroase.Da,oficial am lasat iarna in urma.
Ar trebuii sa zic:Pa iarna,bine ai venit primavara.
Sincera sa fiu nici nu mai imi vine sa stau in casa.Tot ce vreau este sa stau afara si sa savurez fiecare secunda.
Cred ca nu este greu de ghicit faptul ca o asemenea vreme cere si o carte buna,cel putin din punctul meu de vedere.
Cu muzica data la maxim,stau si citesc cea mai noua carte din biblioteca mea..Pe langa ebook-urile pe care le-am inceput nu am putut sa ma abtin sa nu incep si My soul to take de Rachel Vincent.Carte care am primit-o de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Ieri cand a ajuns curierul as putea sa spun ca din nou am inceput sa dansez ca nebuna prin casa de fericire-de obicei nu fac asta...insa de data asta a fost o ocazie speciala.De foarte mult timp imi doream primul volum din serie Soul Screamers in biblioteca mea ,si iata ca datorita Librariei Libris visul meu s-a implinit.
Bineinteles,My Soul To Take nu este singura noutate din biblioteca mea...

Noutatile din biblioteca mea...
*My Soul To Take de Rachel Vincent(Carte primita de la Libraria Online Libris pentru recenzie.)
*Primele doua volume din Legendele Olimpului ,adica:Zeii si Eroii de Alexandru Mitru.
Din fericire am reusit sa le cumpar abia dupa 2 saptamanii de cand au aparut la Libertatea.Nu am stiut atunci si am aflat mai tarziu..Ceea ce conteaza este ca le-am gasit si gata.


*Si,bineinteles,impreuna cu revista Bravo am cumparat primele doua volume din seria Cercul Secret de L.J Smith.
Nu sunt tocmai o noutate avand in vedere ca au aparut in data de 28 Februarie si 13 Martie,insa m-am gandit ca acum ar fi mai bine sa le pun langa celelalte achiziti.


Cam astea sunt noutatile mele..

Niciun comentariu: