sâmbătă, 17 martie 2012

Noutati despre filme si carti...


1.Se pare ca autoarea Cassandra Clare,autoarea seriilor Instrumente Mortal si Dispozitive Infernale, scrie inca o serie care se va intitula Dark Artifices.Oricat de mult imi plac aceste doua serii mi se pare ca deja povestea cu demonii,vampiri si tot ce tine de lumea supranaturala si are legatura cu povestea Cassandrei se lungeste.Da,imi place,dar cred ca deja o a treia serie mi se pare prea mult.Ah,si primul volum se pare ca se va numi Lady Midnight.


2.A doua veste cred ca deja o stiti cu toti!Din 15 august vor incepe filmarile la filmul Instrumente Mortale.
Deja stim cine va juca rolul lui Clary ,adica Lily Collins.Intrebarea mea este:Cineva va fi Simon?Sau Isabelle,Alec ,Magnus?Oh.Asta abia astept sa aflu.


3.Cum este anul filmelor bune trebuie sa mentionez si despre A 16 a luna.Da!Din fericire se face film.
Am citit primele doua volume-doar 1 a aparut la noi in tara la editura Rao.Trebuie sa spun ca mi-au placut.Sunt curioasa cum o sa fie filmul.
Actorii alesi pana acum:
Zoey Deutch-Emily Asher.
Margo Martindale-Aunt Del.
Jeremy Irons - Macon Ravenwood.
Thomas Mann - Link .
Emmy Rosum - Ridley.
Viola Davis - Amma.
Emma Thompson (Dublu rol) - Sarafine si Mrs. Lincoln.
Jack O’Connell - Ethan.
Alice Englert - Lena.




4.Pentru mine este o veste buna deoarece am citit cartea si mi-a placut la nebunie.Despre ce vorbesc?Ei,bine despre Eden de Keary Taylor!Da.Se face film.Cand?Inca nu se stie.Keary a publicat pe blogul ei ca drepturile au fost cumparate de compania Kerry,Kimmel si Pollack.Daca nu ati citit cartea va recomand sa o faceti!Este incredibila.Va asigura ca daca va placut Divergent,Jocurile Foamei si Eve,atunci o sa va placa si Eden,desi e mai diferita.Aici este vorba despre Tehnologia care incearca sa puna stapanire pe lume...mai multe detalii nu va dau.Cititi cartea!



5.Julie Kagawa continua seria Iron Fey!Hurray!Cei de la Harlequin TEEN au aflat despre plangerile fanilor ca nu au aparut cele doua nuvele Winter's Passage si Summer's Crossing varianta tiparita,si s-au decis ca in toamna sa faca asta!Pe langa asta autoarea a anuntat ca va mai aparea o nuvela intitulata Iron's Prophecy.Dar vestile nu se termina aici!Se pare ca va mai aparea inca o carte in seria Iron Fey sau poate un spin-off?

Inca un lucru pe care nu ar trebuii sa il uit este:A aparut trailerul de la cartea The Immortal Rules!

Give me more!Sunt o mare fana a autoarei Julie Kagawa si cred ca daca o sa mai apara alte carti in seria Iron Fey nu stiu ce o sa fac!


6.Nathan Fillion a fost ales sa il joace pe zeul Hermes in ecranizarea volumului doi din seria Percy Jackson de Rick Riordan.Logan Lerman , Alexandra Daddario si Brandon T. Jackson fac in continuare parte din castul filumului.Al doilea volum se numeste Sea of Monsters.



Niciun comentariu: