luni, 19 martie 2012

Must read!The Immortal Rules.


Momentan pe lista mea de autori preferati-adica in frunte pe primul loc -se afla Julie Kagawa.Am adorat seria Iron Fey.La inceput nu prea ma atras descrierea ,mai ales cand am citit ca este cu zane.Mi-am spus :"Zane?Serios?".Dar cand am inceput sa citesc primul volum ..pur si simplu am trecut peste momentul acela in care ma indoiam ca o sa imi placa.
Categoric Iron Fey si-a castigat locul in topul meu de favorite.
Consider ca este un must-read.
Dar nu despre Iron Fey vroiam sa scriu acum.Ci despre noua carte a autoarei Julie Kagawa,adica The Immortal Rules.Seria se numeste Blood Of Eden.Mai nou peste tot dau de Eden.Oare ca ii atrage asa de mult pe autorii la Eden?Raspunsul probabil toata lumea il stie ..in afara de mine.
Primul gand care l-am avut cand am vazut descrierea,coperta si titlul a fost "Trebuie sa citesc aceasta carte!".
Din pacate mai e pana apare...
24 Aprilie 2012.

Si trailerul.
*****
Cum as putea sa nu citesc aceasta carte?

Niciun comentariu: