miercuri, 29 februarie 2012

Recomandari(#7)



Au trecut exact 9 zile de la ultima recomandare.Nu a fost intentia mea sa astept atata,insa nu prea am mai stiut ce sa postez.Am o lista intreaga de carti pe care vi le-as recomanda cu multa placere,dar exista o mica problema:Majoritatea nu au aparut la noi in tara.Rezolvarea acestei probleme:Unele le gasiti mai nou la LIBRIS!
YEY!Saptamana asta pur si simplu le-am facut capul calendar tuturor.Cred ca ar fi cazul sa ma linistesc si sa revin la topic.Nu o sa recomand inca carti straine,cel putin nu pana ce raman fara recomandari de la editurile romanesti.

****
Cartea pe care am decis sa o recomand in aceasta seara de la editura Litera este Ingerul Noptii.
Asta pentru cei care nu au citit-o inca..pentru ca stiu ca este deja foarte populara la noi in tara!

***
Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick.
Info.
Un jurământ sacru
Un înger căzut
O dragoste interzisă

Pentru Nora Grey, dragostea nu face parte din plan. Nu s-a îndrăgostit niciodată de vreun băiat, în ciuda eforturilor depuse de Vee, prietena ei cea mai bună. Dar zâmbetul şăgalnic şi ochii pătrunzători ai lui Patch o atrag mai presus de orice raţiune. Patch pare să se afle oriunde este şi ea şi pare să o cunoască mai bine decât prietena ei cea mai bună, iar Nora nu se poate decide dacă să-i cadă în braţe sau să fugă din calea lui cât mai departe. După o serie de întâmplări înspăimântătoare, tânăra se găseşte prinsă într-un joc al răzbunării unde nimeni nu este ceea ce pare a fi, taberele se schimbă şi ascund secrete periculoase. În mijlocul unui străvechi conflict între nemuritori şi îngerii căzuţi, Nora trebuie să-şi înfrunte temerile şi să lupte pentru viaţa şi dragostea ei, iar o alegere greşită o poate costa viaţa.

Pret:39.90.
Nr pagini:272
Editura:Litera


Coperta din Strainatate.


Site de unde puteti comanda cartea.
Litera    Libris   Elefant
 Daca vreti sa aflati parerea mea : Parerea mea.
Pentru alte informatii puteti intra .
GoodReads  

Niciun comentariu: