duminică, 26 februarie 2012

Recitesc!


M-am gandit sa recitesc cateva carti care mi-au placut foarte mult.Asta pentru ca vreau sa le fac si recenzie.Din pacate unele dintre ele nu au aparut la noi in tara asa ca va trebuii sa le caut din nou in format electronic.Asta nu este o problema,le pot gasi foarte repede.Nu sunt in totalitate de acord cu ebook,dar din cauza ca am gasit atatea carti faine pe internet nu ma pot abtine.E greu..foarte greu.Stiu ca la un moment dat va trebuii sa fac o pauza..pentru bac..si cred ca asta va fi pe la sfasitul lui Martie..poate chiar mai repede.Asa ca o sa recitesc cat mai multe carti din lista mea de favorite si o sa postez recenzii.

***
Cartile pe care vreau sa le recitesc incepand de astazi sunt:
1.Eden de Keary Taylor.
2.Obsidian de Jennifer L. Armentrout.
3.Enclave de Ann Aguirre.
4.Bloodlines de Richelle Mead.
5.Daimon si Half-blood de Jennifer L. Armentrout.
5.Seria Iron Fey de Julie Kagawa.
6.Seria Soul Screamers de Rachel Vincent.
7.Delirium de Lauren Oliver.
(carte care trebuie sa o primesc in curand de la Book Depository)
8.Hex Hall de Rachel Hawkins.
9.Starcrossed de Josephine Angelini.
(a aparut la Editura Rao)
10.Seria Perfect Chemistry de Simon Elkeles.
(serie care va fi publicata la editura Leda,cand?inca nu se stie.)
***
Toate cartile din lista de mai sus ,in afara de Delirium si Starcrossed,le voi citi in format pdf.Unele dintre ele au fost anuntate deja ca vor fi publicate la noi in tara.Dar din pacate nu cele pe care le vreau eu adica:Soul Screamers,Iron fey,Eden,Obsidian,Enclave,Half-Blood.Sper ca pe viitor dorinta mea sa se implineasca!

Niciun comentariu: