luni, 20 februarie 2012

Lista cartilor citite in 2011(#2)

Nu stiu daca se intelege prea bine ce carti sunt in aceasta poza,dar presupun ca deja recunoasteti cateva coperti,precum seria Academia Vampirilor,Gazda,Nu plange sub clar de luna,Divergent,seria Intrumente Mortale,seria Ingerul Noptii,seria Damnare si multe altele care au aparut la noi in tara.Bineinteles,sunt si carti straine-unele dintre ele sunt deja programate sa apara la noi in tara anul acesta.
Tot ce pot sa spun ca in anul 2011 am avut parte de o gramada de surprize placute si sunt foate bucuroasa ca  am avut sansa sa citesc acesta carti.Ei,bine in continuare pe parcurs o sa postez ce o sa citesc anul acesta.
Simt ca anul 2012 va fi plin de carti superbe si noii autorii care ne vor incanta cu imaginatia lor bogata.

4 comentarii:

Krisz spunea...

De unde gasesti sa citesti cartile in engleza, care nu sunt aparute la noi ? Le citesti pe vreun site, sau se pot descarca de undeva ? Merci!

Blacky spunea...

Cartile poti sa le gasesti in format pdf aproape pe toate site-le.Dar eu am gasit un site de unde le descarc in format epub si folosesc un anumit program ca sa le citesc.

Krisz spunea...

Poti sa imi dai te rog niste exemple de site-uri unde sunt carti ?

Blacky spunea...

De exemplu ca sa citesti cartile de pe site-ul http://www.epubbud.com in format epub ai nevoie de programul Adobe Digital Editions,il gasesti foarte usor pe internet.Sau daca vrei in format ebook pentru telefon gasesti pe site-ul : http://www.mobile9.com/ . Exista tot felul de site de unde poti descarca.