miercuri, 15 februarie 2012

Campanie de sustinere a editurilor romanesti!

People, a venit vremea sa le aratam editurilor din Romania cat de recunoscatori suntem pentru toate cartile pe care le-au publicat sau le vor publica in viitor.
Aceasta campanie a luat nastere pe blogul Bibliophile Mystery si ma bucur ca pot participa si eu.


Numele blogului meu se afla pe lista deoarece eu cred ca este o idee foarte buna.
Trebuie sa recunoasteti ca daca nu ar fi existat editurii precum:Leda,Litera,Nemira ,Rao...,noi nu am fi avut sansa de a citi acele carti minunate pe care autorii strainii le scriu.Ganditi-va bine si o sa vedeti ca avem dreptate.In Romania se face publicitate la carti doar online,in rest ceea ce e mai important este politica,football si cam atat.C'mon,serios?Unde este publicitatea cartilor?Sau asta nu este important?Eu sunt de parere ca si cartile sunt importante,cel putin sunt mai importante decat politica.
Daca vreti sa va alaturati campaniei de sustinere a editurilor din Romania intrati pe blogul Bibliophile Mystery si ajutati-ne sa facem ceva maret.Cu cat mai multe idei ,cu atat mai bine.Avem nevoie de ajutorul vostru.Editurile din Romania au nevoie de ajutorul vostru.Asta este sansa voastra de a le arata ca sunteti recunoscatori.

Multa lume ma intreaba de ce citesc asa de mult sau de ce nu fac si eu alte lucruri in timpul meu liber.Raspunsul e simplu IMI PLACE SA CITESC si prefer sa imi petrec timpul citind.EI,bine ,nu chiar tot timpul,dar cat pot si eu.Problema la noi in Romania nu se va rezolva deoarece tinerii din ziua de azi cred ca daca citesti devii imediat tocilar,iar adultii ori sunt prea ocupatii cu slujba sau treaba pe acasa ,ori nu sunt interesati.Majoritatea oameniilor din tara noastra-cel putin cei care citesc-au descoperit ca CITITUL nu te face TOCILAR,cititul te ajuta sa descoperii multe lucruri si sa intelegi viata mai bine.

Ei,bine,uite un sfat de la mine:Citeste cat mai mult,si nu baga in seama ce spune lumea despre tine.E viata ta si faci ce vrei cu ea.





Daca crezi ca ceea ce am spus mai sus este adevarat si vrei sa dai o sansa campaniei de sustinere a editurilor romanesti intra pe blogul Bibliophile si alaturate noua!

2 comentarii:

giorgiana spunea...

frumoas comentariul tau..speram sa putem sustine si noi campania

Blacky spunea...

Multumesc.
Sper ca se vor alatura mai multi bloggeri , bineinteles si persoanele care ne urmaresc,deoarece este o campanie care merita sustinuta.