joi, 26 ianuarie 2012

Recomandari(#4)

Dupa cum am mentionat postarea #3 astazi cartea pe care o recomand a aparut la Editura Rao.
Ma bucur foarte mult..desi trebuie sa recunosc ca eu deja am citito inainte sa apara la noi in tara..Eh,ce mai conteaza.

---------------------------------------------

Predestinati de Josephine Angelini.
Info.


Helen Hamilton a încercat mereu să ascundă cât este de diferită, un lucru nu prea uşor pe o insulă atât de mică precum Nantucket şi care devine tot mai greu pe măsură ce este chinuită din ce în ce mai mult de halucinaţii şi coşmaruri. Dar adevărata moştenire a lui Helen va ieşi la iveală abia când îl întâlneşte pe Lucas Delos la şcoală. Dar chiar şi atunci când Lucas o ajută să-şi trezească la viaţă uimitoarele puteri adormite, ei nu pot fi împreună dacă nu se eliberează de destinul tragic ţesut pentru ei de cele trei moire.


Pret:45.00
Nr pagini:416
Editura: Rao

Coperta din Strainatate.
US
UK

Site de unde puteti comanda cartea.
Rao Libris Elefant
 
Pentru alte informatii puteti intra .
GoodReads   Josephine Angelini.

2 comentarii:

Ari (Reading After Midnight) spunea...

Am tot zis ca o sa o citesc si nu am mai ajuns.
Coperta de la noi nu ma atrage, insa cea din state e tare frumusica :)

Blacky spunea...

Nici mie coperta nu imi place,dar cartea este faina si merita citita.