duminică, 1 ianuarie 2012

A inceput un an nou...


Inca o data LA MULTI ANI 2012!
Sper ca acest in an sa avem parte de si mai multe surprize ,sa ne bucuram impreuna de cat mai multe carti ,dar si sa avem cu toti parte de multe sanatate si fericire!
Ceea ce am eu in gand sa fac anul acesta nu este ceva maret..O sa continui sa citesc(chiar m-am provocat pe Goodreads sa citesc peste 150 de carti..Uh!..dar avand in vedere ca in 2011 am citit 160 atunci nu este problema...),o sa postez despre cartile mele preferate(o sa imi scriu parerea despre fiecare,bineinteles..)
In luna ianuarie mi-am propus sa fac restul topurilor pe care normal trebuia sa le fac la sfarsit de 2011,dar repet din cauza unor probleme de familia nu prea mi-a stat gandul la asta.
In fine..Mai am de facut cateva topuri bune..Cum ar fi Top Personaje secundare,Top Personaje rele,Top cei mai buni prieteni(Un exemplu ar fi Simon din Instrumente Mortale sau Jem din Dispozitive Infernale.),Top Carti pe care abia astept sa le citesc si etc.Asta va fi doar in luna Ianuarie si promit ca anul acesta o sa fac tot posibilul ca la sfarsitul anului sa fac topurile din timp ...Topurile de data asta s-ar putea sa aiba mai multe de 10 personaje sau carti..maxim 15 cel putin.
De asemenea luna aceasta blogul meu implineste 1 AN!Nu e cine stie ce ,dar iata ca am trecut cu bine.
Stiu ca blogul meu nu are prea multi followers ,dar sper ca anul acesta o sa reusesc sa fac mai multi!44 intr-un an mie mi se pare destul..asta din cauza ca nu am reusit sa fac din blogul meu ceea ce aveam in gand.
Nu e mare lucru..dar ma straduiesc.
Acesta este primul lucru care am vrut sa anunt astazi 1.01.2012.
A doua noutate este schimbarea de look a blogului care o sa o fac tot astazi!

Niciun comentariu: