vineri, 6 ianuarie 2012

Currently-reading..(#1)


Currently-reading este o rubrica care o voi posta de fiecare data cand o sa incep o carte noua sau poate doar la sfarsitul saptamanii...hmm..inca nu m-am decis..
Datorita faptului ca am intrat in 2012 si mai este pana apar cartile pe care abia astept sa le citesc (in straintate ,nu la noi..) am decis sa recitesc unele serii pe care le am in biblioteca.Bun.
Saptamana asta am inceput sa citesc:
Luni:Sookie Stackhouse/Vampirii Sudului volumul 10.

Joi:Pe jumatate Moarta de KIm Harrison.

Vineri:Astazi planuiesc sa incep sa recitesc seria Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick.
(am mai citit-o deja in romana si in engleza ,insa de data asta planuiesc sa imi scriu si parerea pe blog.)

Inca nu stiu cand o sa le termin..singura problema este ca mereu ,desi incep o carte,mi se intampla sa gasesc alta ..pana ajung la vreo 5 carti intr-o saptamana si nu stiu pe care sa o termin prima.

Niciun comentariu: