duminică, 1 ianuarie 2012

Ce am citit in 2011...

Anul 2011 a fost un an bun.Toate cartile pe care le-am citit au fost extraordinare si mi-au lasat o impresie foarte buna despre fiecare.Bineinteles,fiecare are ceva in plus sau in minus,dar nu conteaza asta.
Fiecare autor mi-a demonstrat de ce este in stare si pentru asta ii respect.
Nu toata lumea are talentul de a creea o lume in care adolescenti sa isi doreasca sa traiasca,sau personaje care sa te faca sa iti doresti sa lupti mai mult pentru ceea ce meriti.
In anul 2011 am descoperit ca viata merge mai departe indiferent de ceea ce faci.Cazi,te ridici.Esti criticat,ignori sau raspunzi cu aceasi moneda.Insa nu toata lumea considera ca merita sa dai sau sa primesti a doua sansa indiferent de situatie.
Din cartile pe care le-am citit in 2011 am invatat ca mereu trebuie sa ai curaj sa iti infrunti cel mai rau cosmar.Sa iubesti si sa fii iubit.Sa daruiesti fara sa astepti sa primesti ceva in schimb.Sa fi politicos sau sa ignori atunci cand este nevoie.
Fiecare autor a creat cate o lume pe care am adorata instantaneu si uneori visam cu ochii deschisi incercand sa imi dau seama cum ar fi ca scenele mele preferate sa se intample in realitate..
Iata lista cu cartile pe care le-am citit in 2011..
Cartile care au aparut in Romania la editurile Leda,Nemira,Litera si Rao.
Daca scriu de exemplu (4/5) inseamna ca doar patru din cinci carti au aparut la noi in tara dar eu le-am citit pe toate 5.Cele care nu au aparut la noi (si urmeaza sa se intample) o sa fie trecute la Carti pe care le-am citit in engleza.
1.Seria Academia Vampirilor.
2.Seria Vampirii Din Morganville.(6/11)
3.Seria Casa Noptii.(8/9)
4.Seria Jocurile Foamei.

5.Seria Ingerul Noptii(2/3)

6.Seria Damnare.

8.Seria Instrumente Mortale(2/4)

9.Seria Altfel De Ingeri.(2/5)

10.Seria Sookie Stackhouse/Vampirii Sudului.

13.Seria Eu sunt numarul patru.
14.Seria Fortele Raului Absolut.
15.Cercul Secret-Ritualul.
16.Divergent.

17.Eve.

18.Daca as Ramane.(1/2)

19.Legaminte.(1/2)

20.Predestinati.

21.Dispozitive Infernale(1/2)
Si lista continuaaa...
22.A 16 a luna.(2/3)
23.Seria Jurnalele lui Stefan.
24.Seria Stapanul Inelelor.
25.Aventurile lui Sherlock Holmes.
26.Memorile unei Gheise.
27.Vrajitoarea din Portabello.
28.De ce iubim femeile.
29.Bestia.
30.Gazda.
31.Enigma Otilie.
32.Maitrey.
33.Nunta in cer.


Cartile pe care le-am citit in engleza nu o sa le insir.
 Am pus un gif cu toate copertile ,probabil nu o sa se inteleaga cine stie ce..dar problema este ca sunt multe si nu am rabdare sa le postez pe toate..Cele de mai sus au fost usor de pus..dar ce urmeaza ....
In orice caz daca doriti sa vedeti lista intreaga mai usor intrati aici : Goodreads Read List.

Niciun comentariu: