vineri, 30 decembrie 2011

Topuri!Top 10 si 4!

Daca tot ne apropiem de sfarsit de an m-am gandit sa fac si topurile.
De la top 10 personaje preferate(fete si baietii separat) pana la top 4 editurii din Romania.
Bineinteles,o sa fac si un top al autorilor ,cat si a cartilor pe care abia astept sa le citesc in 2012.
Exista si un top a celor mai bune carti care au aparut in acest an ,insa imi este foarte greu sa aleg avand in vedere faptul ca toate cartile sunt extraordinare..dar bineinteles toate au ceva in plus sau minus.
Nu am de cand sa le critic tocmai acum,dar in functie de locul lor in top arata cat de mult mi-au placut sau nu.
La editurii e cu totul altceva.Nu am decat 4 editurii preferate ,asa ca va exista top 4.
Probabil majoritatea cartilor care se vor afla in aceste topuri ati auzit de ele ,dar nu au aparut la noi in tara(cel putin nu inca).Sunt serii intregi care visez sa le am la mine in biblioteca si sper ca edituriile noastre sa imi implineasca visul.As fi vrut sa fac aceste topuri mai devreme si ultimul sa apara maine 31.12.2012,dar din cauza unor probleme de familie nu mi-a stat gandul la nimic.Da,am citit si am postat putin..dar in rest zici ca eram un zombie ..Ugh.


Primul top 10.
Top 10 Books.
S-ar putea sa fiu nevoita sa scriu numele seriei deoarece majoritatea cartilor pe care le-am citit apartin unei serii sau mai multe ..Deci... here we go.(6/10 au aparut la noi in tara!)
1.Divergent.
2.Iron Fey.   
3.The Hunger Games.
4.Soul Screamers.
5.House of Night
6.Mortal Instruments
7.Vampire Academy
8.Fallen
9.Morganville Vampires
10.Hush Hush
Top Nr.2
Top 10 Girls.
1.Tris(Divergent).
2.Meghan.(Iron Fey)
3.Katniss.(The Hunger Games)
4.Kaylee.(Soul Screamers)
5.Zoey.(House Of Night)
6.Clary.(Mortal Instruments)
7.Rose.(Vampire Academy)
8.Lena.(Delirium)
9.Claire.(Morganville Vampires)
10.Alex.(Covenant)
Top Nr.3
Top 10 Boys.
1.Adrian Ivashkov.(Vampire Academy si Bloodlines)
2.Will Herondale.(Infernal Devices)
3.Patch Cipriano.(Hush Hush)
4.Tod Hudson.(Soul Screamers)
5.Daemon.(Lux)
6.Tobias/Four.(Divergent)
7.Ethan Wate.(Caster Chronicles)
8.Dank.(Existence)
9. Jace Wayland.(Mortal Instruments)
10.Stark.(House Of Night)
Top Nr.4.
Top 10 Couples.(Cupluri care mi-ar placea sa se formeze in carti sau chiar sunt)
1.Tris si Tobias.(Divergent)
2.Meghan si Ash.(Iron Fey)
3.Katniss si Peeta.(The Hunger Games)
4.Clary si Jace.(Mortal Instruments)
5.Kaylee si Tod.(Soul Screamers)
6.Zoey si Stark.(House of Night)
7.Katy si Daemon.(Lux)
8.Luce si Daniel.(Fallen)
9.Dru si Graves.(Strange Angels)
10.Claire si Shane.(Morganville Vampires)
Top Nr.5.
Top 10 Autori!
1.Cassandra Clare.
2.Julie Kagawa.
3.Rachel Vincent.
4.Veronica Roth.
5.Lauren Kate.
6.Becca Fitzpatrick.
7.Richelle Mead.
8.Rachel Caine.
9.Jennifer L. Armentrout.
10.Lili St.Crow.

Si ultimul top pe ziua de astazi este Top 4 Editurii.
1.Leda.
2.Nemira.
3.Litera.
4.Rao.

Majoritatea dintre cartile din topurile de mai sus au fost publicate si la noi in tara de edituriile:Leda ,Litera,Nemira si Rao!
Profit de aceasta ocazie sa le multumesc!

2 comentarii:

morethanordinarybooks spunea...

Deci ai un top...absolut genial :X Ador majoritatea alegerilor facute de tine,cele pe care le-am citit deja,cel putin.Inca incerc sa conving pe cineva sa-mi cumpere si mie seria Iron Fey.Momentan nu prea imi iese,dar lucrez la asta in 2012.... ;-)

Blacky spunea...

Seria Iron Fey este absolut geniala!Abia astept sa apara la noi in tara..cand?habar nu am ..dar sper ca in curand o editura sa anunte ..cred ca o sa sar in sus de bucurie :))