luni, 12 decembrie 2011

Next on my to-read list...(#1)

O noua rubrica in care o sa prezint urmatoarele carti pe care o sa le citesc..
Ieri am inceput volumul 7 din seria Vampirii Sudului,adica Mortii cu Toti...Astazi m-am apucat de Shatter me de Tahereh Mafi care urmeaza sa fie publicata si la noi de editura Leda.
Acum ceva timp m-am apucat de Enigma Otiliei si Warrior,primul volum din seria Doppelganger,insa le-am ignorat pe amandoua din cauza volumui doi din Dispozitive Infernale,Clockwork  Prince,carte pe care am terminat-o ieri...Vaiii!Nici nu o sa va vina sa credeti ce se petrece in acea carte..oricum o sa aflati la momentul potrivit.
Planuiesc ca dupa ce termin cartile de mai sus,adica Mortii Cu Totii,Shatter Me,Enigma Otiliei si Warrior:
1.sa recitesc seriile:Academia Vampirilor,Instrumente Mortale,Iron Fey.
2.sa termin seriile: Vampirii Sudului,Vampirii din Morganville.
3.poate sa incep: seria Gossip Girl(desi nu prea ma atrage).
Ei...sa zicem ca am o lista intreaga pe care nu sunt sigura ca o sa o respect vreodata!
Degeaba scriu astazi ca o sa citesc ceva,cand stiu foarte bine ca o sa incep altceva!
Ce va recomand sa cititi:

1.Carti care au aparut la noi in tara.
Academia Vampirilor.
Vampirii din Morganville.
Instrumente Mortale.
Dispozitive Infernale.
Jocurile Foamei.
Vampirii Sudului.
Eu sunt numarul patru.
Divergent(Best book ever!).
Daca as ramane.
Legaminte.
Predestinati.
Perfect Chemistry(anul viitor la Leda).
Altfel de Ingeri.
Damnare.
Ingerul Noptii.
Fortele Raului Absolut.
A 16 a luna.
Si lista continua....
Sunt multe carti pe care le-am citit,insa acelea inca nu au aparut la noi in tara.
2.Serii din strainatate pe care le vreau in Romania!Dar le-am citit...
Iron Fey.
Soul Screamers.
Razorland.
Eden.
Personal Demons.
Summer.
Leaving Paradise.
The Pledge.
Delirium.
Angelfire.
Covenant.
Halo.
Knight Angels.


Cam atat...

Niciun comentariu: