vineri, 23 decembrie 2011

Leapsa de Craciun!

Multumesc ,Kyky!
1.Un banc despre (Moş) Crăciun
Mos Craciun sta in seara de Ajun in fata lui Bula .
Ii arata cu degetul si ii spune :
- Ai fost cuminte anul acesta ?
La care Bula :
- Tata , Mosul asta ma ameninta ! Suna avocatul !
2.Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?
   Singurele dorinte pe care le am sunt: familia mea sa fie langa mine mereu si multa multa sanatate.
3.Ce cadouri ai vrea să primeşti?
   Sincera sa fiu imi place cand sunt luata prin surprindere.Adica nu sunt pretentioasa si ma multumesc cu orice primesc.
4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?
   Ahh!Habar nu am.
5. Mai crezi în Moş Crăciun?
   Am incetat sa mai cred in Mos Craciun de mult timp.Dar trebuie sa recunosc ca imi place la nebunie sa ascult cum copii mai mici vorbesc despre Mos Craciun.
6. Ai făcut vreodată îngeri în zăpadă?
   Da.In fiecare an imi place sa ies afara cand e zapada mai mare si sa fac ingeri.E un obicei de care nu ma pot lasa.
7. Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine?
   Intodeauna Craciunul il petrec cu familia mea.
8.La ce vârstă şi cum ai aflat cine îţi lasă cadouri sub brad?
   Imi amintesc ca aveam vreo 6-7 ani cand am aflat ca mama era cea care punea cadourile.S-a intamplat sa aflu din cauza ca am fost cu ea la cumparaturi si vazusem o papusa barbi care mi-a placut la nebunie(jeez..amintiri si iar amintiri) si a doua zi am gasit-o sub brad,.De atunci am stiut clar ca Mos Craciun nu avea cum sa stie asta pentru ca nu ii scrisesem in scrisoare.Oh...Serios....Am fost foarte dezamagita...
9. Împodobeşti tu bradul?
   Da.In ajunul Craciunului il impodobesc impreuna cu fratele meu.
10. În sufletul tău, mai există spiritul sărbătorilor?
   Spiritul sarbatorilor mereu va exista in sufletul meu.
11. De Crăciun, îţi place să dai sau să primeşti?
Si sa dau ,dar si sa primesc.Cui nu ii place?

Leapsa aceasta este pentru oricare dintre followers !

Niciun comentariu: