marți, 6 decembrie 2011

Editura Leda si surpriza de Mos Nicolae!

        Surprizele de la Editura Leda continua si de data asta sa fie la fel de incantatoare!
Daca ati vazut deja anuntul probabil stiti despre ce serii este vorba acum,dar nu-i nimic toata lumea raspandeste vestea!
De data asta surpriza de Mos Nicolae,asa cum au numito cei de la Leda ma lasat fara comentarii,deoarece una dintre seriile care au ales sa o publice este Perfect Chemistry de Simone Elkeles.YEY!Abia astept.
Am o parere foarte buna despre aceasta serie deoarece am citito in engleza si chiar ma intrebam cand o sa apara si la noi in tara..ei ,uite ca Editura Leda parca mi-a citit gandurile!
Pe langa seria Perfect Chemistry ,Editura Leda va mai publica seria:Dark Hunter de Sherrilyn Kenyon,Evernight de Claudia Gray,Dark Elite de Chloe Neill si Private de Kate Brian.Cum mi se pare surpriza?Incredibila.Oricum pana acum Editura Leda nu ma dezamagit niciodata!
Pe parcurs o sa postez informatii despre cele 5 serii ca sa vedeti si voi de ce mi se pare incredibila aceasta surpriza ,dar pana atunci va las sa va bucurati de coperti!
Dark Hunter
 Evernight
Dark Elite 
 Perfect Chemistry
 Private

Niciun comentariu: