joi, 22 decembrie 2011

Ce e nou in biblioteca mea...

La mine rubrica Ce e nou in biblioteca mea nu o sa apara foarte mult,depinde de cartile pe care le achizitionez si daca vreau sa le postez pe blog.
Saptamana asta pot sa spun ca am avut parte de cateva neplaceri,insa acestea nu m-au oprit sa cumpar urmatoarele carti.
*Impreuna cu Revista Bravo am cumparat carte Nu plange sub clar de luna.

*si de la o librarie din Timisoara ,cartea Eve de Anna Carey.

Din fericire Eve am citit-o deja in engleza,insa am de gand sa o recitesc.
Despre Nu plange sub clar de luna am auzit ca este o carte destul de buna..Voi ce parere aveti?

Tot o noutate la mine in biblioteca este si cartea Divergent de Veronica Roth!

:X.Astazi am terminat-o si imi vine sa dansez de fericire!
E cartea mea preferataaa!

Cele trei carti de mai sus au aparut la Editura Leda.

Niciun comentariu: