joi, 10 noiembrie 2011

Primul meu concurs!


In primul rand vreau sa spun ca nu imi vine sa cred ca am primit sponsorizare de la Editura Nemira,
si cu aceasta ocazie le multumesc inca o data.
Stiu ca blogul meu nu este urmarit de multe persoane si ca mai am mult de lucrat la el,dar eu macar incerc.
Nu m-am gandit ca o sa ajung sa fac concursuri si de asta sunt un pic aiurita,deoarece nu stiu ce sa scriu :)).
Cartile pe care le ofera Editura Nemira sunt cele datorita carora am descoperita aceasta editura,si sunt fericita sa le am ca premiu la primul meu concurs.

Premiile acestui concurs sunt doua pachete formate din:
Pachet nr 1:seria Jocurile foamei

              Pachet nr 2: cartea Eu sunt numarul patru.

Pentru a castiga unul dintre pachetele de mai sus tot ce trebuie sa faceti este sa  imi trimiteti un mail la adresa hdc_oana93@yahoo.com cu subiectul Concurs Nemira! cu cerintele de mai jos si numele vostru real.
Puteti sa participati pentru un singur pachet!
1.Trebuie sa urmariti blogul prin GFC(Google Friend Connect) sau Yahoo scrieti nick-ul.
2.Daca raspanditi vestea despre concurs primiti intrari in plus(Facebook,Twitter,blog personal) si lasati link cu
postarea!
3.Alegeti pachetul 1 sau 2.
4.Raspundeti la intrebari.
 a)Care este cartea voastra preferata de la Nemira si de ce?(in 4-5 randuri scrieti de ce cartea respectiva este preferata voastra)
b)Cine este personajul principal din Jocurile Foamei?(raspundeti la aceasta intrebare doar daca participati pentru pachetul nr 1)
c)Cine ii vaneaza pe cei 9 lorici?(raspundeti la aceasta intrebare doar daca participati pentru pachetul nr 2)


Termenul limita de inscriere este 24  Noiembrie 2011.

Castigatorii vor fi anuntati in data de 25 Noiembrie pe blog!
Succes!

4 comentarii:

giorgiana spunea...

felicitari pr.concurs...eu am norocul sa am cartile, asa ca nu particip, noroc mult concurentilor si succes cu blogul

Blacky spunea...

Multumesc, Giorgiana.

Christyna spunea...

Felicitari pentru concurs! Succes in continuare

Blacky spunea...

Multumesc ,Christyna.