luni, 28 noiembrie 2011

Castigatorii primului meu concurs sunt....


Imi cer scuze ca nu am postat castigatorii cand trebuia,dar dupa cum am mentionat in postarea de mai jos am avut probleme cu calculatorul.Ma bucur ca au trecut zilele repede(sau mi se pare mie?:)) ),iar acum a venit momentul sa dezvalui numele castigatoarelor.
Dupa cum ma asteptam majoritatea s-au inscris pentru primul pachet,adica Jocurile Foamei..
Din cele 11 participante numele castigatoarei este...

Anicka.

Pentru pachetul al doilea,adica Eu sunt numarul patru  s-au inscris doar 3 persoane,iar castigatoarea este:
Ithil.

Tind sa mentionez faptul ca sunt dezamagita ca nu ati reusit sa respectati conditii simple precum:GFC si numele real..dar de data asta scapati usor..data viitoare va rog sa fiti mai atenti!


Aveti 2 zile la dispozitie sa imi trimiteti mail la hdc_oana93@yahoo.com cu datele personale ca sa va trimit cartile!Daca in 2 zile nu am primit raspuns de la voi ,o sa aleg alti castigatorii!

Felicitari!

4 comentarii:

Bonnie Ithil spunea...

Mersi >:D<
Ti-am trimis un mail cu datele, sper sa fie Ok :D

Blacky spunea...

Am primit mail-ul cu datele tale.Maine o sa trimit coletul.

Bonnie Ithil spunea...

Buna! Mi-a ajuns cartea, ca sa sti :D Ms mult.

Blacky spunea...

Ma bucur si multumesc ca m-ai anuntat:)