luni, 10 octombrie 2011

Perfect Cast(#2)


Am ales sa reincep aceasta rubrica deoarece atunci cand citesc o carte incerc sa imi imaginez personajele cu ce actor/actrita  seamana in realitate.Nu intodeauna reusesc sa fac asta deoarece mi se pare ca acele personaje sunt unice si imi este foarte greu sa le potrivesc cu cineva din viata reala.
Stiu ca nu sunt exact la fel ca descrierea din carte,dar posibilitatea de a gasi exact actorul/actrita cu aspectul fizic descris este foarte greu..cel putin in unele situatii.
De data asta am ales seria Hush Hush de Becca Fitzpatrick.
Stiati ca majoritatea fetelor care au citit aceasta serie il considera pe Steven Strait perfect pentru rolul lui Patch Cipriano?Sau mai bine spus cred ca doar eu :)).Pe site-ul oficial al fanilor Hush Hush  ,Drew Doyon a fost ales de fani....Dar pentru mine Steven este Patch!..Voi ce parere aveti?
Steven Strait-Patch Cipriano

Karen Gillan-Nora Grey.

David Keith-Frank Millar

Sara Paxton-Marcie Millar

Niciun comentariu: