marți, 18 octombrie 2011

The Lorien Legacies de Pittacus Lore.

            Din seria Lorien Legacies au fost publicate pana acum doar doua volume adica,Eu sunt numarul patru si Puterea celor sase,dar se vorbeste si de volumul al treilea.Din fericire astazi am aflat cum se va numi:The Rise of Nine.Sunt curioasa daca o sa apara continuarea filmului I am number four..adica daca a aparut cartea de ce nu ar face si filmul,nu?
In orice caz,am citit ambele carti.Datorita editurii Nemira avem si noi sansa de a ne bucura de aceasta serie.
In caz ca nu ati auzit de carti si nici nu ati vazut filmul o sa pun trailerul+info.

Trailer I am number four.
Info despre carti.
Pentru a comanda aceste carti dati click pe poze.



Eu sunt numarul patru,primul volum.
Poate aveati deja niste banuieli, dar acum puteti fi siguri: extraterestrii sunt printre noi!!! Si nu ne vor cu totii binele! De fapt, cei bine intentionati, loricii, sunt extrem de putinii refugiati de pe Lorien, o planeta mai mica decat Terra, invadata si pustiita, jefuita de toate resursele vitale. Invadatorii au venit de pe Mogadore, secondati de animalele monstruoase din lumea lor natala, secatuita deja de ei insisi, ca rezultat al propriei nesabuinte.....(click pentru a citi toata descrierea)


Puterea celor sase,al doilea volum. 
EI
SUNT TOT MAI APROAPE.

EI
SUNT PE URMELE NOASTRE.

EI
ŞTIU DESPRE VRAJĂ.

EI
ŞTIU DESPRE MOŞTENIRILE NOASTRE.

EI
ŞTIU PREA MULTE CA SĂ PUTEM CREDE CĂ

NOI
VOM MAI FI VREODATĂ ÎN SIGURANŢĂ.

NOI
TREBUIE SĂ NE GĂSIM UNII PE ALŢII.

NOI
TREBUIE SĂ NE UNIM.

NOI
TREBUIE SĂ LUPTĂM ŞI SĂ CÂŞTIGĂM.

NOI SUNTEM ULTIMUL BASTION 


Niciun comentariu: