marți, 16 august 2011

Vampire Academy si Bloodlines news!


Hey!Stiu ca nu prea am mai postat in ultimul timp..am avut alte lucuri pe cap..dar m-am intors cu inca doua liste de vot de pe Official Vampire Academy Movie Facebook + un video in care Richelle Mead vorbeste despre Jill Dragomir.De curand a aparut inca o poza cu un citat din Bloodlines,insa nu stiu daca si acesta ii apartine lui Eddie.
Sa incepem cu cele doua personaje care au fost alese de cei de la Official Vampire Academy Movie Facebook pentru vot.In sfarsitttt!
                                  Primul personaj este:
Adrian Ivashkov!<3!De mult asteptam asta :X.
Pe primul loc cu un numar de 1,422 de voturi se afla:
Chase Crawford.
 (nu a primit votul meu deoarece nu am avut placerea sa vad cu joaca deci.....)
Pe locul 2 cu un numar de 557 de voturi se afla:
Hayden Christensen.
(Actorul care a primit votul meu)
(Shiloh Fernandez,Adam Gregory,London Liboiron,Alex Pettyfer,Xavier Samuel,Michael Trevino,Ed Westwick,Kevin Zegers) 
Al doilea personaj este regina Tatiana,matusa lui Adrian.
Pe locul 1 cu un numar de 1,170 de voturi se afla:
Julie Andrews.
Iar pe locul doi cu un numar de 286 de voturi se afla:
Cate Blanchett.
(Glenn Close,Helen Mirren,Michelle Pheiffer,Vanessa Redgrave,Maggie Smith,Meryl Streep,Emma Thompson,Uma Thurman)

Richelle Mead vorbeste despre Jill Dragomir.

Bloodlines Teaser Quote.
Mai sunt 7 zile pana la publicare primului volum din seria Bloodlines de Richelle Mead!!


Noutatile despre voturile de pe pagina de facebook Vampire Academy Movie ,cat si cele despre Bloodlines vor continua sa apara pe parcurs.O sa va tin la curent cu cei nou!

<3!Votati!  

Niciun comentariu: