sâmbătă, 20 august 2011

Perfect Cast.(#1)

Am mentionat acum cateva zile(sau saptamani?..nu mai stiu sigur ;)) ) ca o sa postez despre personaje din carti si o sa va spun si ce actor/actrita mi se pare potrivit/a.
Ei,bine am ales o serie singura problema este ca am ales doar cate 2-3 personaje pe care mi le-am imaginat jucate de actori.Uh..o sa fie un pic aiurea,dar sper ca o sa reusesc.
Bineinteles o sa pun numele personajului,din ce carte este si apoi va fi o poza cu actorul/actrita .
Astept sa va spuneti parerea.
Morganville Vampires.
In timp ce citeam primele trei volume din aceasta serie mi-am putut imagina  doar 3 personaje .
Ceea ce vreau sa spun este ca nu stiu de ce dar am ramas cu idea ca acesti actori/actrite sunt potriviti pentru:
Amelie.
Dupa cum stiti Amelie este fondatoarea orasului Morganville.
Uite cum mi-am imaginato eu pe Amelie.
Numele actritei este Kelly Rowan ,cunoscuta pentru rolul din O.C(Rebel in California)

Al doilea personaj este.
Sam Glass.
Sam Glass este strabunicul lui Michael Glass si cel mai tanar vampir,asta pana cand Michael este transformat.
Este indragostit de Amelie si face tot posibilul sa o apere..
Uite cum mi l-am imaginat pe Sam.
Numele actorului este Xavier Samuel.A jucat in Saga Amurg-Eclipsa.

Ultimul personaj din aceasta serie este.
Monica Morrel.
Uite un personaj care eu personal il urasc,dar mereu trebuie sa existe cate o persoana ca Monica,nu?
Ei,bine Monica Morrel este fiica primarului din Morganville si ii face viata un infern lui Claire.
Uite cum mi-am imaginato pe Monica.
 Numele actritei este Janel Parrish si joaca in Pretty Little Liars.

Probabil va intrebati de ce am ales aceste personaje ..
....raspunsul este foarte simplu pana acum nu am putut sa gasesc actorii care sa fie potriviti pentru Eve,Claire,Shane si Michael sau ceilalti..Uh..pentru Oliver am avut cateva optiuni dar nu o sa le postez,cel putin nu acum. 
 Pentru a afla mai multe informatii despre aceste personaje intrati aici : Morganville Vampires Wiki.
Cam atat pentru astazi.
Cand o sa gasesc imaginea perfecta pentru celelalte personaje o sa le postez imediat.

Un comentariu:

Only Books spunea...

Nu am citit cartile, dar imi plac actorii alesi:D.

Dee'