marți, 2 august 2011

Movie News!The Vampire Academy.Votati!

           
                              Dupa cum am mai spus pe Official Vampire Academy Movie Facebook aveti sansa de a va vota actorul/actrita preferata care ati vrea sa joace in film!!Pana acum puteti vota pentru Rose(de 2 ori pentru ca sunt prea multe actrite care ar putea juca acest rol),Dimitri,Lissa,Christian,Mia,Mason,Victor si Natalie.
Sunteti curiosi sa aflati cine e in fruntea clasamentul la fiecare dintre personajele de mai sus?Ei,bine e foarte simplu.Impreuna cu fiecare personaj o sa pun poza cu actorul/actrita si un link unde puteti vota in continuare!Pentru a face mai simple lucrurile o sa postez cate 2 persoane in functie de voturi!
Rose Hathaway(avand in vedere ca s-au pus doua liste o sa le pun pe ambele actrite carea au cele mai multe voturi.Click pe poza pentru a vota!
Sophia Bush ( 4,762 de voturi!)
dar bineinteles Odette Yustman are mai multe voturi!
(7,139 de voturi.)
Dimitri Belikov.Cel mai indragit personaj masculin sa ales doar cu o lista de nume,insa ce numee <3!
Primul care se afla pe locul 1 cu cele mai multe voturi este:
Ben Barnes(9.674)
Iar pe locul 2 cu un numar de 2,183 de voturi se afla:
Taylor Kitsch.
Lissa Dragomir.Ei,ce pot sa nici de pe lista Lissei nu lipsesc nume cunoscute.
Pe locul 1 se afla:
Diana Agron(3.774 de voturi)
Iar pe locul 2 cu un numar de 1,425 de voturi se afla:
Elizabeth Harnois.
Christian Ozera.Sa vedem care este actorul care se va juca cu focul!
Pe locul 1 cu un numar de 4,744 de voturi se afla:
Gaspard Ulliel.

Iar pe locul 2 cu un numar de 1,063 se afla :
Logan Lerman.
 Mia.
Pe locul 1 cu un numar de 1,966 de voturi se afla:
Dakota Fanning.

Pe locul 2 cu un numar de 1,540 de voturi se afla:
AnnaSophia Rob. 
 Mason!Cum am putea sa uitam de Mason?Eu,una nu pot!
Pe locul 1 cu un numar de 2,020 se afla
renumitul nostru vrajitor din Harry Potter adica:
Rupert Grint.
Mi-a placut cum a jucat in Harry Potter,dar de data asta chiar nu pot sa-l aleg pe el..din pacate.Ei,in mintea mea el va ramane mereu Ron Weasley!
Pe locul 2 cu un numar de 1,351 de voturi se afla:
Aaron Johnson.
Si acum familia Dashkov.
Victor Dashkov.
Pe primul loc cu un numar de 979 de voturi se afla:
Hugh Laurie.
Iar pe locul 2 cu un numar de 458 de voturi se afla:
Anthony Hopkins.
 Natalie Daskhov.
Sweet ,little,innocent ...Strigoi?Mi-a parut foarte rau de Natalie..dar acum sa vedem clasamentul!
Pe locul 1 cu un numar de 1,449 de voturi se afla:
Alexis Bledel.
Iar pe locul 2 cu un numar de 278 de voturi se afla:
Emma Roberts.
Momentan acestea sunt personajele pentru care au fost facute listele pentru a vota!Eu am votat.
Bineinteles,majoritatea de mai sus nu au fost votati si de mine sau cei care au fost votati de mine se afla pe locul doi..
De exemplu la Mason,eu l-am votat pe Aaron Johnson..cum am mai spus Rupert Grint va ramane Ron Weasley pentru mine.Probabil Mason e un personaj care ar putea fi jucat foarte bine de Rupert,dar acum serios..Aaron,sper sa nu ma dezamagesti in caz ca o sa joci rolul acesta.La Rose nu am votato pe Sophia Bush,ci pe Lyndsy Fonseca,deoarece cred ca este mai potrivita,dar se pare ca Odette castiga!Dimitri ,Lissa si Christian sunt aproape cum imi imaginam eu.Repet Aproape. Mia..mhm..Sper ca Dakota nu va juca in acest film!Pur si simplu nu imi place de ea!Ugh!
Bineinteles,nu sunt mare fana a personajului Mia,dar nu imi pasa!Sper ca AnnaSophia Robb sa o sa intreaca pe Dakota ;)).Victor Dashkov ..um ce pot sa spun de el ?Nimic.Nu l-am vazut pe Hugh Laurie sa joace un rol  negativ precum cel a lui Victor Dashkov,si bineinteles ca Anthony Hopkins ar fi perfect pentru asa ceva,dar ceva imi spune ca si Hugh poate sa o faca ,nu?Ei,Hugh a primit votul meu.
Natalie ,ugh.Sweet,little ,innocent...Strigoi?Se potriveste titlul nu?Alexis Bledel nu a fost niciodata pe lista de actrite preferate.De ce?Sincera sa fiu habar nu am.Ei,poate ea reuseste sa ne uimeasca cu rolul acesta.Mai vedem noi.Emma Roberts..um..nu ma vazut nici un film cu ea deci no comment.
Cam atat am avut de spus.Tot ce mai pot sa spun este ca personajul pentru care abia astept sa apara lista de vot  este: Adrian Ivashkov!<3.Ma tot intreb oare de ce nu au facut deja lista?Dar ...o sa mai am rabdare..
Acum Votati! 

2 comentarii:

monika.love96 spunea...

am votat si eu.
Rose-Sophia Bush dar si Odette

Dimitri-nimeni altul decat Ben Barnes :X

Lissa-Diana Agron

Christian-nu pot sa mi-l imaginez pe Logan Lerman ca si Christian,asa ca l-am votat pe Gaspard Ullei

Mia-of...nici eu nu sunt mare fan al ei.De Dakota Fanning m-am cam saturat,desi as vrea sa vad cum isi ia batatie,dar sincer acum dupa 3 filme in Saga Amurg,m-am cam plictisit de ea,asa ca am votat-o pe AnnaSophia Rob

Mason-nu i-am votat pe nici unu din cei 2

Victor-Hugh Laurie

Natalie-Alexis Bledel

Sincer si eu abia astept sa vad cine o fie pe lista pentru Adrian.Tu crezi ca cine va iesi castigator din voturile astea,chiar va juca in film?Eu sper ca da.

Blacky spunea...

Sincera sa fiu nu stiu,dar sper ca da.Adica mi-ar place foarte mult ca cei de mai sus sa joace in VA.Sa speram ca asa va fi,si ca nu ne pun acele liste doar ca sa se joace cu noi :|.
In orice caz de mult se vorbeste despre VA movie si cred ca ar fi cazul sa il faca ,nu?
Deja imi imaginez cu o sa fie :X.Totusi sper doar ca povestea nu va fi schimbata..si faca asa in fel incat sa fie la fel ca in carti.Cred ca ar fi ceva...nici nu am cuvinte.