miercuri, 13 iulie 2011

Julie Kagawa!

   




  Din pacate din cate am inteles The Iron Knight va fi ultima carte din seria Iron Fey!Ugh!!Sper sa apara si la noi in tara cartileeee!Oricum astazi Julie ne-a dat o veste incredibila adica : incepand de anul viitor va aparea alta serie numita : Blood of Eden!Cu vampiri de data asta!Aww mie mi se pare supeeeer si sincera sa fiu abia astept..
Imi pare foarte rau ca se termina seria Iron Fey..am citit primele trei carti +  cele  2 povesti scurte si mi-au placut la nebuniee!Acum tot ce pot sa sper si sa astept este ca edituriile din Romania sa publice seriaa!!

Daca sunteti interesati sa aflati despre ce este vorba in seria Iron Fey gasiti mai multe detalii aici : Iron Fey
Eu una m-am indragostit de lumea creata de Julie...dar bineinteles mai ales de Puck si nebuniile lui,de puternicul Ash si de Meghan .Cred ca si voua o sa va placa lumea magica descrisa in Iron Fey!
Julie Kagawa a dovedit ca daca vrei si crezi totul este posibil!So!Team Ash,Team Puck and Team Meghan!
Books.
1.Iron King.
 
 1.5.Winter's Passage
 

2.Iron Daughter.


3.The Iron Queen.

3.5.Summer's Crossing.

4.The Iron Knight.
 
The Iron Knight apare in data de 25 octombrie 2011 in strainatate. 

Niciun comentariu: