vineri, 29 iulie 2011

In curand...+ noutati pe blog.



1.   Ei ,bine daca tot am pus poze cu copertile din toate tarile a primelor doua volume din Academia Vampirilor,m-am gandit ca dupa ce o sa termin cu aceasta serie sa continui cu : House Of Night,Morganville Vampires,The Vampire Diaries si alte serii cunoscute de noi,sau din strainatate.
Stiu ca nu pare o idee stralucita,insa sunt foarte curioasa sa vad cum sunt copertile in alte tari.
Edituriile din Romania au reusit sa ne multumeasca de fiecare data si continua sa o faca.

Daca vreti sa vedeti copertile primelor doua volume din seria Academia Vampirilor intrati aici : Vampire Academy si Frostbite.
In curand:Shadow Kiss(#3 Vampire Academy) de Richelle Mead.



2.Daca tot am mentionat ca baietii din carte nu se compara cu cei din realitate,in viitor(inca nu stiu cand) o sa fac o rubrica in care o sa prezint personajele masculine preferate din cartile citite de mine + ce actor mi-ar place sa joace acel rol.
Lista este facuta deja,insa mai trebuie adaugate numeee :o.Asta nu este o problema,se rezolva imediat.



3.Nu ma pricep la recenzii ,dar sunt dispusa sa incerc!Uh..ce ciudat a sunat,nu?
Bineinteles pe langa asta o sa incerc ca atunci cand postez despre o carte noua(din strainatate) sa traduc rezumatul,dar asta nu inseamna ca nu o sa pun si rezumatul in engleza.Am incercat deja la cateva.
4.Movie News va continua.La fel si rubrica cu Music. 


5.Let's talk about... va fi prezentata aproape in fiecare duminica,dar nu va fi vorba doar despre autori si carti.Acolo o sa avem ocazia de a discuta despre :lucruri care ne plac,ce se mai intampla in lumea filmelor,actori/actrite,hobby si alte lucruri.Stiu ca nu are legatura cu tema blogului deloc ...:-ss.
Ceea ce incerc sa fac este sa aflu mai multe despre cititorii blogului meu si sa dezvalui un pic despre mine..macar ce pot! 
Pana acum la rubrica aceasta am vorbit despre : Richelle Mead , Cassandra Clare , Kelley Armstrong. 

 6.Quotes.O rubrica de care se pare ca nu pot sa uit.Atatea citate care m-au facut sa inebunesc! Ei,bine si rubrica Quotes continua pana cand nu o sa mai am ce sa scriu ;))..ceea ce sper sa nu se intample.Ati vazut ca pana acum am postat maxim 5 citate intr-o postare , Poze cu citate si citate ale unui personaj anume.In orice caz daca vreti sa aflati despre ce citate vorbesc intrati aici : Quotes ....Asta nu se va schimba!
                                   Ex:"Don't worry, little dhampir. You might be surrounded by clouds, but you'll always be like sunshine to me." Adrian Ivashkov.Shadow Kiss.
(ador acest citat si nu ma satur de el!!) 
7. Book Trailer va continua la fel cu topul de 5 carti.Aici nu voi alege in functie de preferinta sau daca le-am citit.Pur si simplu o sa postez 5 trailere care sunt potrivite si au legatura cu cartile respective.


Cam atat pentru astazi.Astea sunt noutatile,daca am scris ceva nou :)).

Niciun comentariu: