duminică, 3 iulie 2011

Err!De ce mai avem nevoie de baietii in realitate cand avem...

  Stiu ca suna un pic aiurea dar cu cat citesc mai mult cu atat descopar ca baietii din carti nu se compara cu cei din realitate..Daca stau si ma gandesc bine nu cred ca exista in realitate vreun baiat care sa semene cu Jace(TMI) sau Damon(VD) sau Adrian(VA)...Aww..Sau prieteni loiali precum Simon(TMI) ....Robbie(Puck din Iron Fey...detalii si iar detalii..vreti sa aflati mai multe despre Puck cititi Iron Fey de Julie Kagawa!) face parte din categoria celor loiali,iubitori si nebuni!Wow...Nu stiu daca sa mai scriu sau nu..Cred ca ar fi mai bine sa fac o lista cu personajele masculine care mi-au atras atentia din cartile pe care le-am citit!
Hmm!

1.Mortal Instruments.
Jace Wayland.
2.Vampire Diaries.
Damon Salvatore.
3. Iron Fey.
Puck si Ash(la inceput nu mi-a placut de el ..dar c'mon...)..din pacate nu pot sa aleg!Ugh...
4.If i stay.
Adam
5.Morganville Vampires.
Shane.
6.House of Night
La inceput mi-a placut de Erik,dar de cand a aparut Stark..mi-am schimbat total parerea:D
7.Hush,Hush
Patch!
8.Fallen
Daniel
9.Divergent.
Four/Tobias(Are porecla Four,dar numele lui adevarat este Tobias..Daca vreti sa aflat de ce are porecla Four cititi Divergent de Veronica Roth!Merita!)
10.Hex Hall.
Archer Cross
11.Halo.
Gabriel.
12.Starcrossed
Lucas
13.Perfect Chemistry.
Aww!Inca o serie in care alegerea e grea...Alex sau Carlos?...Mai vedem noi...
14.Knight Angels.
Max
15. The Hunger Games.
Aici zic Gale.
16.The Darkest Power.
Derek.
17. Vampire Academy.
Adrian!(Aproape toata lumea e Team Dimitri..dar eu fac parte din Team Adrian !)

Lista continua dar eu ma opresc aici...Wow sunt multi,nu?Ei bine ,realitatea e cu totul alta.Daca vreti puteti sa lasati propria voastra lista intr-un comentariu ,chiar sunt curioasa :D.In orice caz cum ziceam fictiunea e fictiune,realitate e realitate.Dar sa nu ne pierdem speranta:)..

3 comentarii:

Only Books spunea...

Intr-adevar, baietii din realitate nu se prea compara cu cei din carti;)).
Dar chiar asta e ideea, nu? Cartile te ajuta sa evadezi din lumea reala, sa intrii in lumea lor.
Si lumea lor e asa cum ne-am dori sa fie realitatea;)).

monika96 spunea...

la asta chiar ai dreptate! niciun baiat nu se compara cu cei din carti (sau poate inca nu l-am intalnit eu).
si sa stii ca dintre Team Dimiri sau Team Adrian..eu nu pot sa aleg intre ei.Eu sunt TEAM DIMITRI & ADRIAN :))

Blacky spunea...

@monika96:Oh..si eu am fost la fel la inceput nu stiam pe care sa-l aleg..Dimitri sau Adrian.Dar cand am citit ultimul volum din AV am realizat ca sunt Team Adrian <3.E foarte greu sa alegi intre ei,dar replicile lui Adrian si felul lui de a fi m-au cucerit :X.
@Onlybooks: Sa sti ca da :Lumea lor e realitatea pe care o dorim noi dar nu putem sa o avem.E bine ca exista atatia oamenii cu o minte stralucita care ne ofera lumea cartilor..