joi, 30 iunie 2011

Woah!Vesti bune in legatura cu Fallen!!!!

           Am avut placerea sa citesc primele doua volume din seria Fallen de Lauren Kate,iar acum am placerea de a anunta ca in 2012 va aparea si filmul!
Astazi am aflat si eu ...
Pana acum doar 3 actori au fost alesi si ghiciti cine va fi Daniel!
Lucinda Price will be played by Kaya Scodelario  

 Daniel Grigori will be played by Max Irons
  Roland Sparks will be played by Khleo Thomas

  

 Mai multe detalii aici : Fallen Movie.

3 comentarii:

Christyna spunea...

nu e daniel pe care mi l-am imaginat. sunt curioasa cine o sa il joace pe CAM

Only Books spunea...

Yeeey!!:X
Si eu am citit seria...
nu-mi place Roland!X_X

Blacky spunea...

Si eu sunt curioasa sa aflu cine il va juca pe Cam ,si nici mie nu imi place actorul care il va juca pe Roland.
De Daniel nu am ce sa spun..eu cred ca e ales bine actorul...